تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




میرسلیم وعده‌های روحانی را اجرایی می‌کند

به گزارش افکارنیوز،

محمدعلی امانی رئیس ستاد انتخاباتی مصطفی میرسلیم کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به مناظره دوم اظهار داشت: روند مناظره امروز براساس انتخاب بحثی که پیرامون موضوع فرهنگی، سیاست خارجی و سیاست خارجی بود، نسبت به مناظره گذشته رو به تکامل بود.

وی خاطرنشان کرد: در این مناظره  نامزدها دیدگاه‌های خود را مطرح کردند و مباحثی که باید باعث تنویر افکار عمومی شود، به صورت خوبی انجام شد و در نهایت این مردم هستند که می‌گویند چه کسی پیروز مناظره بوده است.

رئیس ستاد انتخاباتی مصطفی میرسلیم  با اشاره به رویکرد میرسلیم در مناظره دوم گفت: آنچه که میرسلیم در مناظره دوم مطرح کرد وعده‌هایی بود که روحانی به مردم قول داد و 4 سال فرصت داشت که به این وعده‌ها جامه عمل بپوشاند. امیدواریم مردم حقایق را بشناسند و در تصمیم‌گیری خودشان در آینده بتوانند به نحو احسن عمل کنند و بهتربن تصمیم ممکن را بگیرند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «میرسلیم وعده‌های روحانی را اجرایی می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..