تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیگر جریمه استفاده از تلفن همراه محدود به زمان رانندگی نیست!

دیگر جریمه استفاده از تلفن همراه محدود به زمان رانندگی نیست!به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،در روستای مادورا واقع در ایالت شمالی اوتار پرادش، به منظور جلوگیری از روابط بیش از حد مجاز و خلاف عرف زنان و مردان افراد قدیمی و کهن سال در شورای محلی این روستا، استفاده از تلفن همراه را برای زنان در اماکن عمومی ممنوع اعلام کردند که البته طبق اظهارات پلیس چون این اقدام با قوانین مغایرت دارد به زودی با برخورد پلیس با موضوع این ممنوعیت لغو خواهد شد.

از دیگر خط قرمزهایی که افراد کهن سال این روستا اعلام کرده اند می توان به  کشتارغیر قانونی گاو و قاچاق مشروبات الکلی اشاره کرد که البته این دو مورد بسیار هم به جا و منطقی بوده است.گفتنی است که مبلغ این جریمه 21 هزار روپیه معادل 325 دلار بوده که پرداخت آن نیازمند ماهها کار برای اهالی روستا است.

دیگر جریمه استفاده از تلفن همراه محدود به زمان رانندگی نیست!

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیگر جریمه استفاده از تلفن همراه محدود به زمان رانندگی نیست!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..