تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مارک گرین از ریاست بر ستاد ارتش آمریکا انصراف داد

به گزارش افکارنیوز،

 مارک گرین که از سوی دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا بعنوان گزینه ریاست بر فرماندهی ارتش این کشور انتخاب شده بود از در اختیار گرفتن این پست کناره گیری کرد. وی از سوی گروه های همجنس گرا به خاطر اظهاراتش مورد حمله قرار گرفته بود.

وی طی بیانیه ای گفت که به خاطر عقایدش مسیحی اش مورد تاخت و تاز اشتباه قرار گرفته و از اظهاراتش درباره اقلیتهای اجتماعی سوء برداشت شده است.

پیش از این فیلیپ بیلدن نامزد پیشنهادی ترامپ برای فرماندهی نیروی دریایی آمریکا نیز به دلیل تداخل احتمالی فعالیتهای تجاری اش با پست پیشنهادی خود انصراف داده بود.

بیلدن در بیانیه خود اعلام کرد: پس از بررسی‌های فراوان به این نتیجه رسیدم که اگر بخواهم شرایط دولت فدرال را برای تصدی این پست حساس رعایت کنم، به منافع مالی خصوصی خانواده‌ام ضربه وارد می‌شود.

رابرت هاروارد، دریاسالار کهنه‌کار آمریکایی نیز از سوی ترامپ برای سمت مشاور امنیت ملی این کشور انتخاب شده بود که وی نیز از قبول این سمت مهم سرباز زده بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مارک گرین از ریاست بر ستاد ارتش آمریکا انصراف داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..