تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رازهایی از یک نقاش که بعد از50سال فاش شد+تصاویر

این هنرمند به بیماری قانقاریا مبتلا بود که  در ۱۹۵۳ پزشکان به دلیل وخامتاین بیماری مجبور شدند یکی از پاهای فریدا را قطع کنند. فریدا که یک سال آخر عمرش را بر صندلی چرخدار می‌گذراند.

همسر این هنرمند پس از مرگ او وسایل شخصی این هنرمند را درون کمدی قرار داد و کمد را داخل حمام قرار داد و همر و مومش کرد و قرار شد تا 15 سال پس از مرگ همسرش این کمد را باز نکند .

تا قبل از 15 سال همسر او نیز درگذشت و این کمد همانطور بسته ماند تا اینکه  حدود چند سال پیش  گروهی وارد خانه این هنرمند مکزیکی شدند و کمد وی راپس از 50 سال بازگشایی کردند  و با لوازم شخصی بسیاری چون گوشواره، پامصنوعی ،عینک ، لباس و ... آن روبرو شدند.

              رازهایی از یک نقاش که بعد از50سال فاش شد+تصاویر// 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رازهایی از یک نقاش که بعد از50سال فاش شد+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..