تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ثروت چشمگیر ترامپ+تصاویر

این فرد در تمامی زمینه ها مانند ملک و ماشین و وسایل خانه و ...از ثروت بی نظیری برخوردار است  و از زندگی متمولی بهره می برد.

ترامپ در طول ور انتخاباتش با رها عنوان کرد که دارای ثروت 10 میلیاردی است اما آمار هایی که اکنون منتشر شده نشان دهنده این است که خالص دریافتی وی کاه یافته و به عدد 7و3 میلیارد دلار نزول پیدا کرده است.

ترامپ مالک خانه های بسیار مجللی از منتهن تا ساحل پالم می باشد و علاوه بر آن در بهترین آپارتمان شهر ساکن است.

در ادامه تصاویر از ثروت زیاد ترامپ را مشاهده می کنید.

 

 

 این ساختمان 68 طبقه از جمله آسمان خراش های آمریکاست که دونالد ترامپ درطبق آخرآن (پنت هاوس تریپلکس) زندگی می کند که از ویژگی های آن می توان به درب هایی از جنس طلا و المالس و همچنین لوسترهای مجلل و آب نماهای بسیار زیبا اشاره کرد.

 

 

 

   

 

 

 خودرویی که ترامپ از آن به عنوان وسیله نقلیه اش استفاده می کند یک دستگاه " رولز رویس" می باشد که علاوه برآن صاحب یک مرسدس بنز SLR مک لارن و نیز لامبورگینی دیابلوی آبی رنگ مدل  ۱۹۹۷است.

             

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ثروت چشمگیر ترامپ+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..