تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وقوع حادثه ای هولناک برای 20 گردشگر در چین + تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تصاویری که به تازگی منتشر شده است وقوع حادثه ای هولناک برای عده ای گردشگر  در استان " جیانژی " چین را نشان می دهد. زمانی که این گردشگران که تعداد آنها 20 تن بود روی پلی مشغول تماشای مناظر اطراف و تهیه فیلم و عکس بودند ناگهان این پل کج شد. تصاویر منتشر شده این گردشگران را در حالی که از پل آویزان شده اند نشان می دهد. ظاهرا این پل از نوع چوبی و قدیمی بوده است. وقوع حادثه برای 20 گردشگر در چین + تصاویر

در حالی که برخی مقامات محلی ایستادن این گردشگران روی یک طرف لبه پل را علت این حادثه دانسته اند بنا به اعتقاد عده ای از کاربران فضای مجازی ایجاد تکان های شدید توسط عده ای شرور علت این حادثه بوده است. 

گفتنی است؛ اگرچه در اثر این حادثه به هیچ یک از گردشگران آسیبی نرسید اما تحقیقات در خصوص علت این حادثه همچنان ادامه دارد.

وقوع حادثه برای 20 گردشگر در چین + تصاویر

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وقوع حادثه ای هولناک برای 20 گردشگر در چین + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..