تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کارمندان چگونه ورزش کنند؟

خبرگزاری ایسنا: بسیاری از کارمندان و افرادی که شغل آنها زمان زیادی از روز را می‌گیرد فرصتی برای ورزش کردن ندارند و با این بهانه ورزش را از برنامه روزانه خود حذف می‌کنند. با این حال با انجام کارهای خاصی می‌تواند آمادگی جسمانی این افراد را افزایش داد.

کارمندانی که طولانی مدت ورزش می‌کنند بهتر است به نکات زیر توجه کنند:

1 صندلی خود را ترک کنید

این که در یک اداره کار می‌کنید به این معنا نیست که باید مرتبا بنشینند و نباید فعال باشید. برای مثال زمانی که با تلفن حرف می‌زنید یا با دیگران صحبت می‌کنید از جای خود بلند شوید و راه بروید. از پله‌ به جای آسانسور استفاده کنید.

2. در زمان ناهار کمی راه بروید

در زمان استراحت ناهار چند ‌دقیقه راه بروید. بررسی‌ها نشان داده است که پیاده روی کم  در میانه روز استرس کارمندان را کاهش می‌دهد.

3. غذای خود را درست انتخاب کنید

به غذایی که مصرف می کنید توجه کنید. این غذا باید مناسب سبک زندگی شما باشد. غذای سالم مصرف کنید. در میانه روز سبزیجات و میوه بخورید. چربی و شیرینی را از برنامه خود حذف کنید. زیاد آب بنوشید.

4. خودتان را به چالش بکشید

می توانید در مسابقات دو شرکت کنید یا با دوستان خود در روزهای آخر هفته‌ برنامه‌های ورزشی بگذارید و با یکدیگر رقابت کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کارمندان چگونه ورزش کنند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..