تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیستمین جشنواره تئاتر دانشگاهی افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مراسم افتتاحیه بیستمین دوره جشنواره تئاتر دانشگاهی، با حضور مهمانانی همچون حسین پاکدل، محمودرضا رحیمی، پروفسور ژوکوفسکی، سعید اسدی، فارس باقری، عصر امروز برگزار شد و پس از آن، هفت اثر نمایشی در مراکز مختلف تئاتری به روی صحنه رفتند.

در ابتدای مراسم، که در لابی تالار مولوی برگزار شد، امیر پارسائیان مهر، مدیر روابط عمومی شروع به صحبت کرد و گفت: «این جشنواره حدود چهار ماه است که شروع به فعالیت کرده است و همکاران ما در همه بخش‌ها بسیار تلاش کردند تا این برنامه‌ها در زمان بندی مشخص شده انجام و به نتیجه مطلوب برسد.»

سپس، مهدی گمار، دبیر جشنواره عنوان کرد: «در این لحظه من دست تمامی بچه‌های دبیرخانه را می‌بوسم و تشکر می‌کنم که اگر زحمت آنها نبود این جشنواره شکل نمی‌گرفت.»

وی ادامه داد: «ما در این لحظه میزبان داوران بخش صحنه‌ای جشنواره هستیم و از آنها تقاضا می‌کنم که به صحنه بیایند و ما را در این مراسم افتتاح همراهی کنند.»

در پایان مراسم، کیک جشنواره توسط محمدرضا رحیمی به نمایندگی از هیات داوران بریده شد و اجراهای بیستمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی رسما شروع به کار کرد.

5757




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیستمین جشنواره تئاتر دانشگاهی افتتاح شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..