تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گواردیولا: سرنوشت سیتی در دستان خودش است

کد خبر: ۵۲۵۹۶۰

۶۳۲  بازدید

ورزش سه: پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی در مورد دیدار فردا عصر تیمش برابر کریستال پالاس صحبت کرد.​​​​​​​

 سیتیزن ها برای تثبیت شانس کسب سهمیه خود باید در این دیدار خانگی پیروز شوند. گواردیولا همچنین در مورد شرایط مصدومان تیمش نیز توضیحاتی را ارائه داد.

امکان کسب سهمیه لیگ قهرمانان: "خوشبختانه سرنوشت ما هنوز در دستان خودمان قرار دارد و اگر ما بتوانیم هر 4 دیدار آتی را با برد پشت سر بگذاریم، قطعا سهمیه را کسب خواهیم کرد."

گواردیولا: سرنوشت سیتی در دستان خودش است

دیدار برابر پالاس: "آنها تیم با کیفیتی هستند و مهاجمان بزرگی مانند بنتکه و زاها را در ترکیب دارند. از نظر من بنتکه یکی از بهترین مهاجمان درون محوطه جریمه فوتبال جهان است و آلاردایس نیز یک مربی بسیار با کیفیت است که کار خود را به خوبی انجام می دهد.

آلاردایس در شرایط بدی پالاس را تحویل گرفت و توانست اوضاع آنها را بهبود بخشد. این دیدار برای رقیب ما نیز بسیار مهم محسوب می شود."

شرایط بازیکنان: "آگوئرو در این دیدار غایب است اما امیدوارم به بازی برابر لستر برسد. سیلوا نیز در شرایط خوبی نیست و تازه دیروز به تمرینات اضافه شده است.

گواردیولا: سرنوشت سیتی در دستان خودش است

براوو و جان استونز نیز در دیدار برابر پالاس غایب خواهند بود. براوو نیز این فصل را از دست داد و استونز شاید در بازی بعدی کنار ما باشد."

بازگشت گابریل ژسوس: "او نقش مهمی طی 2 هفته اخیر در تیم ما ایفا کرده است و به علت میانگین پایین گلزنی تیم در فصل جاری، من علاقمند به استفاده همزمان از او و آگوئرو در ترکیب هستم."

میانگین بهتر خارج از خانه سیتی در فصل جاری: "من ترجیح می دهم در خانه بازی کنیم تا در زمین حریفان زیرا بازی های خانگی برای ما آسان تر خواهد بود.

سعی می کنیم در فصل آتی رکورد خوب خود در بازی های بیرون از اتحاد را حفظ کرده و قادر به بهبود شرایط خود در بازی های خانگی باشیم."




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گواردیولا: سرنوشت سیتی در دستان خودش است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..