تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چرایی تشکیل هوانیروز سپاه در سال گذشته/مهمترین کارکرد هوانیروز چیست؟

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، اوایل سال ۹۵ بود که بنا بر فرمان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا، یگان هوانیروز در نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تشکیل شد.
 
تا پیش از این، بالگردهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عمدتا در اختیار نیروی هوافضای سپاه بوده و در آنجا به انجام ماموریت‌های خود می‌پرداختند.
 
چرایی تشکیل هوانیروز سپاه در سال گذشته/مهمترین کارکرد هوانیروز چیست؟
 
در ۳۱ فروردین سال گذشته نیز آیین معارفه "سردار محمد رحمانی" اولین فرمانده هوانیروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور سرتیپ پاسدار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه و جمعی از فرماندهان و مسئولین در محل ستاد فرماندهی نیروی زمینی سپاه برگزار شد.
 
با توجه به نوع ماموریت‌های نیروی‌های زمینی در دنیا، یگان بالگردی لازمه پشتیبانی از عملیات‌ها و حتی انجام عملیات‌های آفندی این نیرو بشمار می‌رود.
 
نیروی زمینی سپاه علاوه بر اینکه همواره می‌بایست با ارتقای آمادگی‌ها، خود را برای مقابله با تهدیدات متصور آماده کند، همزمان باید به اجرای مأموریت‌های جاری عملیاتی در مناطق شمال غرب، غرب و جنوب شرق کشور بپردازد، لذا بالگرد یکی از الزامات این مأموریت‌ها به شمار می‌رود
 
گفتنی است در یکی از آخرین نمونه‌های بهره گیری از توان هوانیروز سپاه، از توان بالگردهای ۲۰۶، ۲۰۹ و MI در مرحله نهایی رزمایش پیامبر اعظم (ص) در اسفند سال گذشته استفاده شد.
 
 
منبع:میزان
 
انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چرایی تشکیل هوانیروز سپاه در سال گذشته/مهمترین کارکرد هوانیروز چیست؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..