تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جهانگیری در مناظره‌ی دوم تمام شد

کد خبر: ۵۲۵۹۶۵

۲۸۰  بازدید

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی با بیان اینکه جهانگیری هم در این مناظره تمام شد، گفت: مسئله سوریه همه می دانند به هر کس مربوط باشد به آقای روحانی هیچ ارتباطی ندارد.

خبرگزاری مهر: مهدی محمدی، عضو شورای مرکزی جبهه مردمی اظهارداشت: امروز بخش بزرگی از راه پیروزی پیموده شد. تیم روحانی- جهانگیری به وضع فاجعه باری مناظره را باخت. روحانی، حتی وقتی نوبت به برجام رسید، جز عصبانیت چیزی نداشت و تنها زمانی می خندید که می خواست دیگران را مسخره کند.

وی گفت: در بیان عمق فاجعه همین بس که وقتی می خواست از موفقیت هایش در سیاست خارجی بگوید دو بار به موضوع سوریه اشاره کرد؛ مسئله ای که همه می دانند به هر کس مربوط باشد به آقای روحانی هیچ ارتباطی ندارد. تنها نقش ایشان و دوستانشان در موضوع سوریه این بوده است که چوب لای چرخ مبارزان علیه داعش کنند یا علیه آنها -مثل آقای کرباسچی- ناسزا بگویند.

محمدی ادامه داد: جهانگیری هم در این مناظره تمام شد. او نشان داد حتی برای ایفای نقش کاندیدای پوششی به اندازه کافی استعداد ندارد. کسی که نمی تواند یک متن از پیش نوشته شده را به زبان مردم از رو بدون غلط بخواند معلوم است که نباید نقشی بیش از یار کمکی به او بدهند. من فکر می کنم وارد عصر پسا روحانی شده ایم. خداحافظی همین حالا!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جهانگیری در مناظره‌ی دوم تمام شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..