تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




31 فرزند جانبازان مینودشت و گالیکش مشغول تحصیلات عالی هستند

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدنوا حسینی درمراسم تجلیل از چهار دانشجوی رشته پزشکی عضو خانواده جانبازان دو شهرستان حوزه فعالیت خود که در گالیکش برگزار شد، گفت: علاوه بر این 160 دانشجو، 64 دانش آموز عضو خانواده جانبازان در مراکز آموزش عالی و مدارس مشغول تحصیل هستند.
وی افزود: فرزندان جانباز و ایثارگر که در مدارس یا دانشگاه ها مشغول تحصیل هستند از نخبه های علمی واحد آموزشی خود می باشند ضمن اینکه برخی فرزندان جانبازان که در حوزه مسائل قرآنی فعالیت دارند، درمسابقات کشوری برگزیده شدند.
به گزارش ایرنا، در این مراسم که روز گذشته در سالن فرهنگی شهید محمد باقر خسروی برگزار شد، برخی مسئولان و تعداد زیادی از خانواده جانبازان شهرستان های مینودشت و گالیکش حضور داشتند.
شهرستان های مینودشت و گالیکش با جمعیت تقریبی 150 هزار نفر واقع درشرق استان گلستان در مجموع 343 شهید والامقام دوران دفاع مقدس، چهار شهید مدافع حرم، 76 آزاده سرافراز و یک هزار و 109 جانباز تقدیم میهن کرده است.
/7481/3039/6203
*خبرنگار : یحیی فارسیانی ** تنظیم : علی لکزانوری

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «31 فرزند جانبازان مینودشت و گالیکش مشغول تحصیلات عالی هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..