تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمایت ریاض از ایجاد مناطق کاهش تنش در سوریه

کد خبر: ۵۲۵۹۵۰

۵۳۰  بازدید

وزیر امور خارجه عربستان سعودی اعلام کرد که این کشور از تفاهم نامه نشست اخیر آستانه مبنی بر ایجاد مناطق کاهش تنش در سوریه حمایت می کند.

خبرگزاری مهر: وزیر امور خارجه عربستان سعودی اعلام کرد که این کشور از تفاهم نامه نشست اخیر آستانه مبنی بر ایجاد مناطق کاهش تنش در سوریه حمایت می کند.

 به نقل از اسپوتنیک، «عادل الجبیر» وزیر امور خارجه عربستان سعودی اعلام کرد ریاض از ایجاد نواحی امن در سوریه حمایت می کند.

عادل الجبیرگفت: عربستان در انتظار آگاهی از جزئیات بیشتر طرحی است که در نشست آستانه به تصویب رسیده است.

روز پنج شنبه شرکت کنندگان در مذاکرات درباره حل بحران سوریه در آستانه تفاهم نامه ای درباره ایجاد چهار منطقه کاهش تنش در سوریه برای کاهش تنش ها تصویب کردند که به امضای نمایندگان کشورهای روسیه، ایران و ترکیه رسید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمایت ریاض از ایجاد مناطق کاهش تنش در سوریه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..