تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش سخنگوی ارشد نیروهای مسلح به اظهارات یک نامزد ریاست جمهوری

به گزارش افکارنیوز،

سردار مسعود جزایری سخنگوی ارشد نیروهای مسلح به اظهارات یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری که در مناظره امروز به موضوع توان موشکی اشاره کرده بود، پاسخ داد.

سردار جزایری ضمن بی‌ارتباط دانستن توان موشکی با موضوع برجام، اظهار داشت: ارتقاء توان موشکی جمهوری اسلامی در راستای سیاست‌ها و تدابیر کلان نظام در حال انجام است و بنا بر اعترافات صریح استراتژیست‌ها و کارشناسان نظامی و سیاسی داخلی و خارجی، وجود پایگاه‌های زیرزمینی و موشکی یک عامل مهم بازدارندگی دفاعی برابر تهاجمات دشمن قسم‌خورده انقلاب اسلامی و ملت ایران محسوب می‌شود.

سردار جزایری تصریح کرد: ما مجدداً  به نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری تأکید و توصیه می‌کنیم که از ورود مناقشه‌آمیز به مسائل مهم و حساس نظامی و دفاعی کشور و دادن آدرس‌های غیرصحیح و نادرست به مردم اجتناب ورزند.

در دومین مناظره انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری حسن روحانی به اظهاراتی در خصوص توان موشکی و ارتباط دادن آن با برجام پرداخت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش سخنگوی ارشد نیروهای مسلح به اظهارات یک نامزد ریاست جمهوری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..