تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پذیرش مسافر روزهای جمعه در خط 5 مترو تهران انجام می شود

پذیرش مسافر روزهای جمعه در خط 5 مترو تهران انجام می شوداحسان مقدم مدیر روابط عمومی شرکت بهره برداری مترو تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهریگروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: خط 5 مترو تهران تا پایان اردیبهشت ماه در روزهای جمعه از ساعت 6 صبح تا ساعت 21:00 اقدام به جابجایی مسافر خواهد داشت.

وی افزود: با توجه به گذشت چندین سال از عمر خط 5 مترو تهران، این خط نیاز به بهسازی و ایمن سازی دارد، به همین منظور همه روزه بعد از ساعت پذیرش مسافر تا ساعت 5 صبح عملیات بهسازی در آن انجام می شود.


مقدم در پایان گفت: روزهای شنبه تا پنج شنبه نیز خط 5 مترو تا ساعت21:00 پذیرش مسافر دارد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پذیرش مسافر روزهای جمعه در خط 5 مترو تهران انجام می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..