تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راهنمای خرید آیفون تصویری

آیفون تصویری چند سالی است که در ایران از یک کالای لوکس به کالای ضروری در ساختمان‌ها تبدیل شده است.

 اکنون در تمام خانه‌های نوساز از آیفون تصویری استفاده می‌شود. شرکت‌های بزرگی در ایران در ساخت این محصول با هم رقابت دارند که رقبایی سرسخت برای تولیدکنندگان خارجی شده‌اند و می‌توان سهمی بیش از ۹۰ درصد در بازار ایران برای شرکت‌های داخلی در کشور قائل شد.

ما در این مطلب قصد داریم در انتخاب بهترین آیفون تصویری با توجه به بودجه‌تان شما را راهنمایی کنیم.

گروه اول: آیفون تصویری با قیمت مناسب و قابلیت های ساده صفحه نمایش رنگی

آیفون تصویری

به طور کلی تمام محصولات ۳.۵ اینچ، ۴ اینچ و حتی ۴.۳ اینچ بدون حافظه‌ ذخیره عکس که در ایران تولید می‌شوند قیمت مناسبی را دارا است که آمار فروش از چند فروشگاه اینترنتی معتبر نشان می‌دهد که مصرف کنندگان، به محصولات آیفون تصویری سیماران، تابا و تکنما علاقه بیشتری داشته‌اند. البته انتخاب این دو برند ایرانی بی دلیل نیست و با نگاهی به محصولات این دو شرکت در این رده قیمتی متوجه کیفیت بالا و ظاهر زیبا و تنوع خوب آن ها خواهیم شد.

حدود بودجه برای خرید هر مانیتور آیفون تصویری بین ۱۴۵,۰۰۰ تا ۱۸۰,۰۰۰ تومان است.

پنج آیفون تصویری برتر در این رده از نظر کارشناسان دی سی ای کالا: آیفون تصویری سیماران HS-43 و HS-40 آیفون تصویری تابا مدل TVD-2043 آیفون تصویری تکنما مدل D43 آیفون تصویری سوزوکی مدل 415 بدون حافظه

گروه دوم : آیفون تصویری میان رده و با حافظه عکس و فیلم

آیفون تصویری

با توجه به ساخت و سازها و مدرن‌تر شدن ساختمان‌ها در کلان شهرها در چند سال اخیر تمایل برای محصولاتی با اندازه صفحه نمایش بیش از ۴ اینچ و با حافظه ذخیره عکس یا فیلم بیشتر شده و در سال ۹۵ بیشتر خریدها در این رده قیمتی قرار گرفته است. البته در این رده تعدادی از محصولات با قابلیت کلید لمسی از طرف شرکت‌ها ارائه شده که عمر بیشتر و ظاهر زیبا را به ارمغان می‌آورد همچنین در تعدادی از آیفونهای تصویری قابلیت ارتباط داخلی بین واحدها وجود دارد. در این رده رقابت بین شرکت‌های سیماران و تکنما بیشتر است، هرچند که در فاصله‌ای نزدیک شرکت‌های سوزوکی، تابا و همچنین الکتروپیک را می‌بینند که هر کدام قابلیت‌های خاصی را دارا هستند.

حدود بودجه برای خرید هر مانیتور آیفون تصویری بین ۱۸۸,۰۰۰ تا ۲۳۰,۰۰۰ تومان است.

پنج آیفون تصویری برتر در این رده از نظر کارشناسان دی سی ای کالا:

سیماران مدلهای HS-43TK در دو مدل با ارتباط داخلی و بدون ارتباط داخلی تکنما مدل 43TM تابا مدلهای TVD-1035و TVD-1043 الکتروپیک مدل 592 در رده میان قیمت همچنین کوماکس کره با آیفون CDV-43K را می‌توان قرار داد 

گروه سوم: آیفون تصویری گران‌قیمت و با حافظه عکس و فیلم و با حافظه

آیفون تصویری

درنهایت گروه سوم دربازکن‌های تصویری با صفحه‌های نمایش ۷ اینچ با حافظه و همچنین ارتباط داخلی بین واحدها می‌تواند ملاک اصلی قرار گیرد. اما نکته‌ای که مهم است، اساس برترین آیفون‌ها در این رده، ظاهر و قابلیت‌های آن با در نظر گرفتن قیمت است. در این رده می‌توان اکثر مانیتورهای کوماکس کره را قرار داد؛ اما به علت مهم نبودن ارتباط داخلی و حافظه در خارج از ایران ما مجبور هستیم این برند را از بررسی خارج کنیم. همچنین شرکت الکتروپیک در این رده چند آیفون تصویری معرفی کرده است که همگی قیمت بالا و غیر رقابتی نسبت به سایر برندهای ایرانی را دارا هستند.

حدود بودجه برای خرید هر مانیتور آیفون تصویری بین ۲۲۴,۰۰۰ تا ۴۳۵,۰۰۰ تومان است.

چهار آیفون تصویری برتر در این رده از نظر کارشناسان دی سی ای کالا:

سیماران مدلهای HS-73/M200 و HS-72/M تابا مدل TVD-1070i تکنما مدل C70TM الکتروپیک مدل 1294

جهت اطلاعات بیشتر و همچنین دریافت آخرین قیمت‌ها به وب‌سایت www.dcakala.com مراجعه کنید.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راهنمای خرید آیفون تصویری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..