تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




این زن رکورد داشتن پسر در انگلیس را شکست + تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ " آلکسیس برت " 37 ساله و شوهرش " دیوید " 42 ساله نخستین زوج انگلیسی هستند که رکورد پسردار شدن را به خود اختصاص داده اند. آنها که پیشتر صاحب 9 فرزند پسر شده بودند به زودی تولد دهمین پسر خود را نیز جشن خواهند گرفت. این زن رکورد دار داشتن پسر در انگلیس است + تصاویر

 " آلکسیس " که قبلا پرستار نیز بوده در این خصوص می گوید : " داشتن تعداد زیادی پسر واقعا برایم جالب است. مردم از من درباره داشتن دختر می پرسند. باید بگویم من به داشتن پسرهایم افتخار می کنم و فکر می کنم این رکورد در انگلیس متعلق به ماست."

این زن رکورد دار داشتن پسر در انگلیس است + تصاویر

آلکسیس و همسرش در سال 1988 زمانی که در خط راه آهن " آبردین " کار می کردند با هم آشنا شدند. 6 ماه بعد از آشنایی، آنها با یکدیگر ازدواج کردند و سه سال بعد از ازدواج، آنها صاحب نخستین فرزند پسر شدند. وی هر روز ساعت 5:30 از خواب بیدار می شود و به انجام کارهای منزل مشغول می شود. 

فرزندان آنها به ترتیب عبارتند از  کمپل  15 ساله ، هاریسون 13 ساله ، کوری 11 ساله، لاچلان 9 ساله، برودی 7 ساله ، بران 6 ساله ، هانتر 4 ساله ، مک 3 ساله ، بلیک 14 ماهه.

این زن رکورد دار داشتن پسر در انگلیس است + تصاویر

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «این زن رکورد داشتن پسر در انگلیس را شکست + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..