تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمازون مرکز تحقیق و توسعه جدیدی در انگلستان افتتاح می‌کند

آمازون به عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های عرصه‌ی فناوری اهداف بلندپروازانه‌ای را در تولید پهبادها و ابزار هوشمند دنبال می‌کند.

آمازون به عنوان غول تجارت الکترونیک و فروشگاه‌های آنلاین، سرمایه‌گذاری عظیمی روی بخش تحقیق و توسعه‌ی محصولات و سرویس‌های خود انجام داده است. آمازون در راستای توسعه فعالیت‌های خود برای توسعه فناوری‌های مختلف از جمله دستیار هوشمند الکسا (Alexa) که در اسپیکرهای اکو (Echo) استفاده می‌شود، به زودی مرکز تحقیق و توسعه جدیدی در شهر کمبریج افتتاح خواهد کرد.

مرکز تحقیق و توسعه‌ی جدید آمازون بیش از ۴۰۰ دانشمند و مهندس را در کمبریج گرد هم خواهد آورد. راه‌اندازی این مرکز در پاییز سال جاری در راستای ارتباطات و تعهدات دو کشور انگلستان و آمریکا برای توسعه همکاری‌های تجاری و علمی انجام خواهد شد. آمازون از سال ۲۰۱۰ تا به امروز ۶.۴ میلیارد پوند در انگلستان سرمایه‌گذاری کرده است. مرکز کنونی آمازون که در قلب تکنولوژی انگلستان در سیلیکون فن (Silicon Fen) واقع است، تمرکز خود را روی برنامه Prime Air می‌گذارد. این برنامه با هدف توسعه‌ی پهپادهایی برای انتقال بسته‌ها در زمانی ۳۰ دقیقه‌ای یا کمتر توسعه داده می‌شود. به مانند دیگر بزرگان تکنولوژی، آمازون نیز پس از همه‌پرسی جدایی انگلستان از اتحادیه اروپا به سرمایه‌گذاری در این کشور ادامه داده است.

با توسعه‌ی فعالیت‌های آمازون ۵۰۰۰ فرصت شغلی جدید در این کشور ایجاد می‌شود که این به معنی افزایش نیروهای کاری این شرکت به ۲۴۰۰۰ نفر است. داگ گور، مدیر انگلستان آمازون در مورد فعالیت‌های این شرکت در انگلستان این‌طور می‌گوید:

در پایان امسال، ما بیش از ۱۵۰۰ نوآوری مرتبط با این فرصت‌های شغلی در بریتانیا خواهیم داشت. این نیروها در بخش‌های مختلفی از قبیل یادگیری ماشین، تکنولوژی پهپاد، فناوری‌های استریم ویدئو و سرویس‌های وب آمازون فعالیت می‌کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمازون مرکز تحقیق و توسعه جدیدی در انگلستان افتتاح می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..