تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امن‌ترین تلفن همراه با سخت افزارهای دستی به بازار می آید+عکس

امن‌ترین تلفن همراه با سخت افزارهای دستی به بازار می آید+عکس

مک آفی نامی طولانی برای گوشی مد نظر خود انتخاب کرده و از ویژگی های منحصر به فرد این تلفن همراه ضد هک دارا بودن سوئیچ های دستی برای دکمه خاموش و روش است و هر یک از قطعات سخت افزاری این گوشی هوشمند دکمه ای مخصوص برای کنترل و فعال شدن دارند.

برای باتری، گیرنده امواج اینترنت ، بلوتوث، GPS، دوربین و میکروفون یک کلید در پشت  گوشی تعبیه شده است تا کاربر به راحتی بتواند با تنظیم دستی موارد یاد شده برای فعال یا غیرفعال کردن آنها تلفن خود را از دسترس هکرها و سازمان های امنیتی خارج کند.

آنچه از ادعای مک آفی منتشر شده تنها عکسی از صفحه جلو موبایل است و سوئیچ های ادعا شده در عکس مشخص نیست.

آنطور که گفته شده این مدل از گوشی هوشمند که قرار است حریم خصوصی افراد به حفاظت کند هفته آینده با قیمت 110 دلار از سوی شرکت MGT رونمایی می شود.

امن‌ترین تلفن همراه با سخت افزارهای دستی به بازار می آید+عکس 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امن‌ترین تلفن همراه با سخت افزارهای دستی به بازار می آید+عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..