تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مورد عجیب کاوه رضایی؛ مهاجم نوکی که آقای پاس گل شد!

مورد عجیب کاوه رضایی؛ مهاجم نوکی که آقای پاس گل شد!

ورزش > لیگ برتر - کمتر کسی فکر می‌کرد که کاوه رضایی بهترین پاسور لیگ شانزدهم شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کمتر به یاد داریم که بازیکنی در پست مهاجم نوک، توانسته باشد عنوان بهترین پاس گل دهنده لیگ برتر را مال خود کند اما  کاوه رضایی مهاجم تیم استقلال توانست با ارسال 9 پاس گل برای هم تیمی هایش این عنوان را به دست آورد.

کاوه رضایی امسال گل های مهمی برای استقلال به ثمر رساند. از گل سوم در دربی گرفته تا گل های تعیین کننده آسیایی مقابل لوکوموتیو و الاهلی. اما پاس گل های کاوه رضایی بود که توجه همگان را به خود جلب کرد. او که در پست مهاجم نوک برای استقلال به میدان می رفت، با بهره گیری از خلاقیت و توانایی ارسال پاس های دقیق و البته سانترهایی زیبا ، بارها و بارها هم تیمی هایش را در موقعیت گل قرار داد.

او این روند را از همان بازی اول شروع کرد و پاس گل اول استقلال در لیگ شانزدهم را به جابر انصاری داد. نکته جالب این است که کاوه نهمین و آخرین پاس گل خود را در آخرین بازی لیگ بازهم به جابر انصاری و این بار مقابل سپاهان اصفهان داد. شماره 9 استقلال که بدون تردید ارزشمند ترین بازیکن تیمش در فصل اخیر بود، نشان داد که یک مهاجم می تواند علاوه بر گلزن بودن، در خدمت تیم هم باشد و بتواند حتی عنوان آقای پاس گلی را هم کسب کند!

254 41




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مورد عجیب کاوه رضایی؛ مهاجم نوکی که آقای پاس گل شد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..