تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امام جمعه فولادشهر: مردم نباید فریب بازار شایعه و تهمت را بخورند

به گزارش ایرنا، حجت ‌الاسلام و المسلمین ' مسعود سرافراز' در خطبه‌ های نماز جمعه فولادشهر افزود: انتخابات مسأله ای حساس و سرنوشت ساز برای کشور است و بدانیم که تقوا در انتخابات آن است که در پی انتخاب شایسته ‌ترین فرد باشیم.
وی افزود: تقوای انتخاباتی یکی از مسائل مهم در شرایط فعلی کشور است که باید مد نظر نامزدها باشد و در جریان تبلیغات انتخاباتی رعایت شود.
امام جمعه فولاد شهر افزود: وقتی بینش یک نامزد این شد که مسئولیت امانت است، از اموال عمومی برای تبلیغ خود استفاده نمی ‌کند.
حجت الاسلام سرافراز اظهارکرد: نامزدی که به مسئولیت بعنوان امانت نگاه می کند به هر قیمتی حاضر نیست، رأی کسب کند بلکه حریم اسلام، اخلاق، نظام اسلامی و شهیدان را حفظ می‌ کند.
وی افزود: نگاه کاندیداها به مسئولیت باید نگاه امانت باشد و باید همواره گوش‌ به‌ فرمان رهبری اسلامی باشند.
حجت‌الاسلام سرافراز در ادامه بر توجه بیشتر مسئولان به قشر کارگر تاکید کرد و گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران باید سپاسگزار جامعه کارگری باشد زیرا به رغم تلاش دشمن و برنامه‌ ریزی ‌های آنها برای سوء استفاده از قشر کارگر، مجموعه کارگری کشور در سخت‌ ترین ‏شرایط و در مشکل‌ ترین مراحل با نظام اسلامی همراهی کرد و با تحمل سختی‌ها به کشور خدمت نمود.
فولادشهر از توابع شهرستان لنجان با دارا بودن حدود 75 هزار نفر جمعیت در 25 کیلومتری جنوب غربی اصفهان قرار دارد.
پ/7139 / 2093 ** خبرنگار: محسن سلیمیان ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امام جمعه فولادشهر: مردم نباید فریب بازار شایعه و تهمت را بخورند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..