تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پاسخ 6 نامزد انتخابات ریاست جمهوری درباره نقد پذیری

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید مصطفی آقامیرسلیم دومین نفری بود که پشت تریبون پاسخگویی قرار گرفت و نظرات خود را درباره این سوال «با توجه به ضرورت حفظ وحدت ملی و انسجام ملی چه نوع تعاملی را با احزاب و جریانات منتقد و مخالف دولت قائل هستید و دولت شما چقدر از شرح صدر لازم و رشد تضارب آرا در جامعه برخوردار خواهد بود؟» مطرح کرد.
وی افزود: همه دولت های بعد از پیروزی انقلاب برای خدمت کردن به کشور کوشش کردند و در حد توان و استعداد خود توفیق هایی به دست آوردند. نامزدهایی که هستند هر کدام در چارچوب مسولیت قبول کردند
میرسلیم ادامه داد: بحث در باره انتقاد از فعالیت ها و پذیرش انتقاد دیگران است و به نظر من هیچ دولتی نمی تواند موفق شود مگر اینکه انتقاد اقلیت را بپذیرد، انتقاد احزاب، سازمان های مردم نهاد، تشکل های علمی، هنری و فرهنگی را بپذیرد؛ این راه پیشرفت او است و بدون انتقاد هیچ پیشرفتی میسر نمی شود.
خبر در حال تکمیل است
سیام**1429

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پاسخ 6 نامزد انتخابات ریاست جمهوری درباره نقد پذیری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..