تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سوال اول مناظره: قالیباف، پای دخترِ آقای وزیر را مناظره کشاند

کد خبر: ۵۲۵۸۴۹

۴۲  بازدید

برترین ها: نامزد اول برای پاسخگویی به سوالات آقای قالیباف .

سوال اول از قالیباف: درباره شتاب علمی، وضعیت اموزش و پرورش و پژوهش

 
قالیباف: محموله ی مشکوکی که پوشاک بود در ویلایی پیدا شد که متعلق به یکی از وزرا بود/ این پرونده رسیدگی شد / سئوال این است که در یک وزارتخانه ای که اموزش و پرورش است، دارند واردات انجام می دهند، حالا قانونی یا غیرقانونی
 
میرسلیم خطاب به قالیباف:
 
شما پاسخ دقیقی به سئوالات ندادید . میرسلیم ضمن انتقاد مجدد از قالیباف گفت: شما اصلا به مسئله پژوهش اشاره نکردید. از اینکه هواپیما وارد می کنند خوشحال می شوند و برای جوانان دیگر کشورها کار درست می کنند
 
روحانی:
 
ما اگر می خواهیم مسئله ی فرهنگ و اموزش را بالا ببریم، باید به زیر بناها توجه کنیم، اولین زیر بنا اخلاق است، باید حق الناس را رعایت کنیم. فرض کنیم فردی تخلف کرده، ان کسی که باید بگوید که تخلف کرده کیست؟ . اقای قالیباف چطور در مصاحبه تلویزیونی به یک وزیر اتهام ناروا می زند. اگر ازادی نباشد، چطور جوانان می تواند به ازادی برسد.
 
آقای قالیباف دوستان شما، به فرزند شهید مطهری در دانشگاه شیراز حمله کردند. نمی گذارید ربنا پخش شود، ان وقت چطور دنبال اموزش عالی و تعالی هستید؟
 
نقد هاشمی طبا به قالیباف:

من به خود تذکر میدهم که در مورد سوال پاسخ دهم و به حاشیه نروم.
 
نقد جهانگیری به قالیباف:

ما باید به آموزش و پرورش یه طور جدی توجه کنیم. در دولت یازدهم وضع معیشت فرهنگیان بهتر شد اما هنوز در وضعیت مناسبی نیستند.

مظلومیت دولت و ملت را ببینید/یه دفعه گفته می شود در خانه ی وزیری قاقچاق بوده/ دویست میلیون کل ارزش پوشاکی بوده که وارد کرده به طور قانونی از طریق گمرک/ این وضعیت است.
 
رئیسی:
 
رئیسی ضمن انتقاد غیر مستقیم از قالیباف خواست که او وارد مسائل حاشیه ای نشود .صندوق فرهنگیان به یغما برده شده/این به شدت فرهنگیان را عذاب می دهد. امروز اقای روحانی بعنوان رئیس جمهور مستقر پاسخگوی این سئوالات باشند.
 
 قالیباف:
 
من واقعا متعجم جناب اقای روحانی، من دارم درد مردم را می گویم، اخلاق را رعایت نمی کنم، اما شما جابعالی از کسی دفاع می کنید که پاسخگوی این مشکلات نیست.

وقتی میگویم دولت 4 درصدی ها برای همین است.
 
وزیر اموزش ما چطور درست می شود از ایتالیا لباس کودک وارد می کند. اصل این واردات خطا است.
 
واقعا این شرم اور است که برای یک جامعه ی فرهنگی که این وضع معیشتی معلمین باشد، بعد وزیر برود واردات انجام دهد.

 علت ایجاد نشدن پنج میلیون شغل  این است.
 
 وارداتچی را مظلوم می گویید، بعد هم اگر درد مردم را بگوییم، میگویند قالیباف بداخلاق است.
 
 مردم باید تصمیم بگیرند، نه 4 درصد در این دولت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سوال اول مناظره: قالیباف، پای دخترِ آقای وزیر را مناظره کشاند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..