تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وقوع طوفان شن در پکن

طوفان شن در چین شهروندان چيني پديده گرد و غبار چین آلودگي هوا در پکن آسيب‌هاي ريوي

شاخص کیفیت هوای نامطلوب و پدیده گرد و غبار شدید در چین موجب ایجاد بحران آلودگی هوا در کلان شهر پکن شده است و همین موضوع باعث آسیب های ریوی شهروندان این پکن شده است.با تشديد پديده گرد و غبار و طوفان شن در پايتخت چين، شماري از پروازها لغو شدند.
همچنين مقامات محلي به شهروندان چيني توصيه کرده‌اند که براي جلوگيري از آسيب‌هاي ريوي ناشي از استنشاق گرد و غبار تا حد امکان از خانه‌هاي خود خارج نشوند.
اين وضعيت نامطلوب جوي از روز گذشته (پنجشنبه) پکن را فرا گرفته و سطح ذرات معلق با قطر کمتر از ۱۰ ميکرون (PM10) که تنفس آنها براي انسان خطرناک است به بيش از ۲۰۰۰ ميکروگرم در هر متر مکعب رسيده است.
به نوشته گاردين، اين طوفان شن علاوه بر پکن چند منطقه ديگر در شمال چين را نيز دربرگرفته است.

منبع/ایسنا

ارسال شده در 15 اردیبهشت 1396 توسط با موضوع اخبار پزشکی | 1 بازدید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وقوع طوفان شن در پکن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..