تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرنشین احمق، پمپ بنزین را به آتش کشید + فیلم

راننده احمق، پمپ گاز را به آتش کشید + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی از دوربین مدار بسته یک پمپ بنزین در شهر " تاراز " قزاقستان تهیه شده حماقت محض یک سرنشین خودرو  را به تصویر می کشد. این مرد برای اطمینان از پرشدن فندکش با اسپری گاز، ناگهان آن را روشن  کرد. بلافاصله بعد از روشن شدن فندک، پمپ بنزین غرق شعله های آتش شده و وی فورا از خودرو خارج شد. 

" ایرینا تاینیکووا " ، یک کارشناس ایمنی در این خصوص گفت: " این مرد یک احمق است. حتی کودکان هم بخوبی می دانند که در پمپ بنزین باید ایمنی را رعایت کرد و کشیدن سیگار یا روشن کردن فندک  در این اماکن بسیار خطرناک و کاملا ممنوع است. "

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرنشین احمق، پمپ بنزین را به آتش کشید + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..