تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتخابات فرصت مناسبی برای کنار زدن دولتمردانی که نمی‌خواهند کنار بروند

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام پستی را در خصوص مشکلات و سوء مدیریت برخی دولتمردان در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و از مردم درخواست کرد تا انتخاب اصلحی را برای ریاست جمهوری داشته باشند.

وی در پست خود نوشت: مردم. غبارنفسگير درخوزستان، فقر و بيكاري بي سابقه در استان ها، فسادهاي نجومي آشكار و پنهان، مرگ رقت بار كارگران معدن، مسافران قطار و حجاج فاجعه منا بر اثر سوء مديريت و در كنار همه اينها راحتي مسؤولان پشت ميزهاي وزارت و صدارت، مي تواند مثل يك بمب اتمي عمل كند.

اگر نمي توانيد كاري كنيد، دست كم سفره خودتان را بامردم يكي كنيد. باهم فقير باشيم بهتر است تا دوسفره داشته باشيم. البته هيچ صداقتي بالاتر ازاين نيست كه وقتي نمي توانند كاري كنند، كنار بروند تا مردم براي خود فكري كنند. انتخابات فرصت مناسبي براي مردم است تا دولتمرداني را كه نمي خواهند كنار بروند، كنار بزنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتخابات فرصت مناسبی برای کنار زدن دولتمردانی که نمی‌خواهند کنار بروند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..