تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عمل شرم آور پدر روانی با دختر 5 ساله اش + تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پدر خبیث تایلندی که به جرم تلاش برای حلقه آویز کردن دختر 5ساله اش توسط  پلیس این کشور بازداشت شده بود بدون هیچ محکومیتی آزاد شد. " ویچای کوانپوروم " جمعه گذشته  در حالی که یک طناب به دور گردن دخترش انداخته و این دختر بیگناه را تهدید به اعدام می کرد این صحنه هولناک را بصورت زنده  از فیسبوک لایو پخش نمود.  عمل وحشتناک پدر روانی با دختر 5 ساله اش + تصاویر

در این ویدئو این مرد در حالی که دختر معصوم به شدت گریه می کند می گوید این طناب من و تو را به جایی بهتر از این دنیا خواهد برد. این مرد پیشتر نیز با انجام چنین عملی آن را از فیسبوک لایو پخش کرده بود.

عمل وحشتناک پدر روانی با دختر 5 ساله اش + تصاویر

پلیس تایلند در حالی که ابتدا این مرد روانی را بازداشت کرده بود ولی بعد وی را آزاد کرد. بنا به گفته پلیس تایلند، هدف این مرد از این کار، آزار و اذیت دخترش  نبوده است. همچنین پلیس تایلند، از این مرد  خواست تا  در فیسبوک لایو بخاطر این عمل بی شرمانه اش از همه مردم عذرخواهی کند. این مرد به پلیس قول داده است که برای زندگی و دخترش تلاش خواهد کرد  و هرگز چنین اعمال پستی را تکرار نخواهد کرد.

عمل وحشتناک پدر روانی با دختر 5 ساله اش + تصاویر

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عمل شرم آور پدر روانی با دختر 5 ساله اش + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..