تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعلام جزییات دومین مناظره نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری

اعلام جزییات دومین مناظره نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری

فرهنگ > تلویزیون - سیدمصطفی هاشمی‌طبا، سیدابراهیم رئیسی، محمدباقر قالیباف، سید‌مصطفی آقامیرسلیم، حسن روحانی و اسحاق جهانگیری امروز درباره موضوعات فرهنگی و سیاسی مناظره می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مناظره زنده نامزدهای ریاست جمهوری امروز، جمعه ۱۵ اردیبهشت ساعت ۱۶:۳۰ با حضور شش نامزد در استودیوی مناظره‌های تلویزیونی برگزار و به صورت زنده از شبکه اول، شبکه خبر و رادیو ایران برای مردم پخش می‌شود. این مناظره ساعت ۲۲ نیز از شبکه چهار سیما و شبکه رادیویی جوان بازپخش خواهد شد.

در مناظره امروز نامزدها به سوالات مجری برنامه درباره موضوعات مختلف سیاست داخلی و خارجی و مسائل فرهنگی پاسخ می‌دهند و پیرامون این موضوعات بحث می‌کنند.

مناظره سوم که مناظره آخر نامزدهای ریاست جمهوری خواهد بود ۲۲ اردیبهشت با اجرای مرتضی حیدری برگزار خواهد شد.

57244




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعلام جزییات دومین مناظره نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..