تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جای خالی روش‌های نوین در آموزش کشور

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شاه‌منصوری رئیس آموزش و پرورش منطقه ۱۲تهران در مراسم بزرگداشت هفته معلم گفت: جایگاه معلمان رو به بهبود است اما هنوز با توجه به سهم آموزش در کشور، معلمان جایگاه حقیقی خود را پیدا نکرده‌اند که باید سیاست‌گذاران در این عرصه ورود جدی پیدا کنند.

وی بیان کرد: سواد معلمان و زمینه علمی معلمان کشور مشکلی ندارد، اما در بحث مهارت حرفه‌ای باید به فکر ارتقای معلمان باشیم و با کارگاه‌های آموزشی در صدد ارتقای مهارت حرفه‌ای معلمان باشیم تا با توان بهتری آموزش در تمام عرصه‌های کشور تعالی داشته باشد.

رئیس آموزش و پرورش منطقه ۱۲تهران اظهار داشت: انگیزه معلمان در کنار کار بین بخشی آموزش و پرورش و کیفی سازی دوره‌های ضمن خدمت معلمان، مهارت‌های حرفه‌ای آموزش کشور را جلو می‌اندازد و نباید از این موضوع غافل شویم.

وی گفت: خوشبختانه قشر تحصیل کرده از دانشگاه‌های تراز اول در کشور دیده می‌شود که با وجود اینکه معلم ریاضی سواد ریاضی دارد، اما شاهد انتقال علم و توان تدریس معلم نیستیم که با کارگاه‌های مهارت‌های حرفه‌ای می‌توانیم به این مهم دست پیدا کنیم.

شاه‌منصوری عنوان کرد: طراحی روش‌های الگوهای تدریس برتر در آموزش و پرورش در انتقال مفاهیم کاربردی بوده‌ که امید‌واریم در بحث آموزش بتوانیم با بکارگیری روش‌های نوین آموزشی و بکارگیری تکنولوژی‌های آموزشی شاهد آینده خوبی برای دانش‌آموزان جامعه باشیم.

وی یادآور شد: از آنجایی که آموزش معلمان جایگاه ویژه‌ای دارد باید در کنار رفع مشکلات آموزشی مشکلات انگیزشی معلمان را که به معیشت آنها لطمه وارد می‌کند برطرف سازیم و بدانیم که آموزش و پرورش تنها متولی آموزش نیست و هرچند آموزش و پرورش متولی رسمی است، اما نباید نهاد‌ها و رسانه‌های جمعی از موضوع آموزش و نقش معلمان در آموزش غافل شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جای خالی روش‌های نوین در آموزش کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..