تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تکان دهنده: اشک عنایتی را در آوردند!

کد خبر: ۵۲۵۷۹۷

۶۷۴  بازدید

آقای گل تاریخ ادوار لیگ برتر به بدترین شکل ممکن و با وقوع اتفاق تلخ سقوط برای تیم او از فوتبال خداحافظی کرد.

ورزش سه: آقای گل تاریخ ادوار لیگ برتر به بدترین شکل ممکن و با وقوع اتفاق تلخ سقوط برای تیم او از فوتبال خداحافظی کرد.

 رضا عنایتی بعد از دو سال با صبا در لیگ‌های یازدهم و سیزدهم، فصل 96-95 را هم با تیم قم شروع کرد و از همان ابتدا گفت در پایان مسابقات از بازی‌ها خداحافظی می‌کند اما آقای گل سه فصل لیگ برتر هیچوقت فکر نمی‌کرد تلخ‌ترین پایان در انتظار او باشد و به عجیب‌ترین شکل از فوتبال برود.

تکان دهنده: اشک عنایتی را در آوردند!

او با 3 گل زده مقابل پیکان، سایپا و نفت تهران در فصل اخیر، از این حیث ضعیف‌ترین عملکرد آماری را طی سالیان اخیر داشت ولی با این حال امیدوار بود با صبایی که جزو گزینه‌های سقوط محسوب می‌شود به موفقیت برسند و در لیگ بمانند تا با خاطره خوش فوتبال را تمام کند.

تکان دهنده: اشک عنایتی را در آوردند!

عنایتی تصمیم داشت و گفته بود پایان فصل خداحافظی می‌کند اما تصمیم عجیب او با انتشار نامه احساسی قبل از بازی هفته بیست و هفتم برابر استقلال که نتیجه‌گیری در آن مسابقه از اهمیت بالایی برای صبا برخوردار بود، موجب شد وضعیت این مسابقه هم تغییر کند و این مهاجم باتجربه تاحدود زیادی در جو ورزشگاه آزادی قرار بگیرد و در نهایت تیمش بازنده شود.

تکان دهنده: اشک عنایتی را در آوردند!

عنایتی که در نیم‌فصل دوم به همراه بازیکنی، به‌عنوان دستیار صمد مرفاوی هم انتخاب شد تلاش می‌کرد با حضور استقلالی‌ها بتوانند صبا را رستگار کنند و لیگ برتری نگه دارند که شرایط هم بر وفق مرادشان پیش رفت و برد برابر نفت تهران آنها را به بقا امیدوار کرد ولی کاپیتان صبا و یارانش نتوانستند به این مهم برسند.

تکان دهنده: اشک عنایتی را در آوردند!

آقای گل تاریخ لیگ برتر در نیم‌فصل اول شرایط فنی خیلی خوبی نداشت ولی بعد از هشت هفته نیمکت‌نشینی و بازگشت به ترکیب صبا از هفته بیست و پنجم عملکرد او متفاوت بود و نمایش بهتری ارائه کرد که دیگر حاصلی در پی نداشت.

تکان دهنده: اشک عنایتی را در آوردند!

صبا دیروز در آخرین مسابقه فصل میزبان استقلال خوزستان بود و می‌توانست با یک پیروزی و خیال راحت جشن بقا در لیگ برتر بگیرد ولی عنایتی در دقیقه 10 ارسال به مقابل دروازه را با ضربه سری که خیلی راحت می‌توانست تبدیل به گل شود به بیرون زد اما البته بعد از آن، این مهاجم تلاش زیادی کرد مثمر ثمر ظاهر شود ولی در نهایت تیم او رستگار نشد.

تکان دهنده: اشک عنایتی را در آوردند!

عنایتی سال‌های درخشانی در استقلال، سپاهان، تیم‌های مشهدی و حتی صبای قم داشت و با 147 گل آقای گل تاریخ ادوار لیگ برتر شد اما پایان خوشی در انتظار این فصول تاریخی نبود و این مهاجم 41 ساله، که یک بار سه هفته قبل با تماشاگران استقلال وداع کرده بود، این بار به طور رسمی از فوتبال رفت.

تکان دهنده: اشک عنایتی را در آوردند!

بلافاصله بعد از سوت پایان بازی دیروز، تمام بازیکنان صبا از فرط خستگی و یک سال سخت نقش بر زمین شدند اما عنایتی جدا از آنها با چشمانی اشک‌بار و افسوس زیاد بابت سقوط این تیم، به سمت تماشاگران قمی رفت و با بوسه بر پیراهن صبا و تعظیم برابر آنها، از این اتفاق ابراز تاسف کرد تا به بدترین شکل خداحافظی کند.

تکان دهنده: اشک عنایتی را در آوردند!



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تکان دهنده: اشک عنایتی را در آوردند!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..