تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاهش شانس کرانچار برای تمدید با سپاهان

کد خبر: ۵۲۵۷۹۶

۸۴۷  بازدید

شکست کرانچار در آزادی ممکن است مسیر تمدید قرارداد او با سپاهان را ناهموارتر از گذشته بکند.

ورزش سه: شکست کرانچار در آزادی ممکن است مسیر تمدید قرارداد او با سپاهان را ناهموارتر از گذشته بکند.

 کرانچار در سپاهان 6 هفته ی خوب را سپری کرد. زردهای اصفهانی در حضور مربی محبوب خود نتایج خوبی کسب کرده بودند شانس زیادی برای حضور در رتبه چهارم داشتند اما یک شکست در تهران برابر استقلال کار آنها را خراب کرد.

کرانچار که از هفته ی گذشته مذاکرات خود با سپاهان را شروع کرده بود، هنوز با این تیم به توافق دست پیدا نکرده و تا حالا شاید این شکست مسیر تمدید قرارداد او با سپاهان را ناهموار کند.

زردهای اصفهانی هر چند با کرانچار خاطرات خوبی دارند اما رقم قرارداد بالای او و البته درخواست او مبنی بر جذب چند ستاره که با سیاست های باشگاه فاصله دارد اتفاقی است که می تواند منجر به جدایی زود هنگام کرانچار از این باشگاه شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاهش شانس کرانچار برای تمدید با سپاهان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..