تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۸ برنامه پولی آیفون که به مدت محدود رایگان شده‌اند (سری نهم) - زوم اپ

در مقاله‌ی پیش رو شما را با چند اپلیکیشن پولی آیفون آشنا می‌کنیم که برای مدت محدودی رایگان شده‌اند.

بنا بر رسم هفتگی زومیت، این هفته نیز چند اپلیکیشن پولی آیفون را که به مدت محدود رایگان شده‌اند، برای شما آماده کرده‌ایم تا در صورت تمایل، قادر به دانلود رایگان آن‌ها باشید. دقت داشته باشید که تمام این اپلیکیشن‌ها به مدت «نامشخص» رایگان شده‌اند؛ بنابراین بهتر است قبل از اینکه دوباره به حالت پولی تبدیل شوند، هرچه سریع‌تر برای دانلود آن‌ها اقدام کنید.

Fliptastic Pro (با قیمت ۱.۹۹ دلار)

Fliptastic Pro اپلیکیشنی برای گوشی‌های آیفون است که به کمک آن می‌توانید اسلایدشو‌های جذاب و حرفه‌ای تهیه کنید. اسلایدشوها یکی از مواردی هستند که در طول سال‌هایی که از ابداع آن گذشته است هرگز دچار افول نشده‌اند و همچنان به عنوان یکی از پرکاربردترین روش‌ها برای ارائه‌ی یک گزارش تصویری یا تهیه‌ی یک آلبوم ویدیویی از عکس‌های خانوادگی محسوب می‌شوند. توسط Fliptastic Pro می‌توانید تا ۱۰۰ عکس مختلف را برای اسلایدشوی خود انتخاب کنید. بعد از انتخاب عکس‌ها، ابزارهای مختلفی برای ویرایش تصویر نیز در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا در صورت لزوم اموری همچون کراپ کردن عکس، اضافه کردن متن به آن و اعمال افکت‌های مختلف روی تصویر را به انجام برسانید. بعد از انتخاب عکس‌ها و انجام ویرایش‌های مختلف، نوبت به مرحله‌ی میکس موسیقی می‌رسد. برای آن که اسلایدشوی خود را به یک موسیقی زمینه مجهز کنید، می‌توانید به دو صورت اقدام کنید. برای این امر هم می‌توانید از آرشیو آنلاین این برنامه استفاده کنید که شامل ده‌ها ترک مختلف و محبوب است یا از ترک‌های موسیقی‌ موجود در گوشی استفاده کنید. به عنوان آخرین مرحله نیز نوبت به تزئین کردن ویدیوی تهیه شده با افکت‌های جذاب همچون برف، قلب‌های متحرک و‌... می‌رسد که می‌توانید بنا به موضوع عکس‌ها، افکت‌های مناسب برای آن را انتخاب کنید. کار تمام است. ویدیوی خود را ذخیره کنید و آن را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

دانلود اپلیکیشن

اپ‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید

Smart Merge Pro (با قیمت ۲.۹۹ دلار)

Smart Merge Pro اپلیکیشنی برای آیفون است که توسط آن می‌توانید شماره تلفن‌هایی را که بیش از یک بار در گوشی ذخیره شده‌اند، شناسایی و حذف کنید. احتمالا شما هم بارها با مخاطبان تکراری در گوشی خود مواجه شده‌اید. در این مواقع معمولا انتخاب کردن دستی شماره‌های تکراری و حذف یکجای آن‌ها تنها راه چاره‌ی کاربران خواهد بود که البته در صورت بالا بودن تعداد شماره‌های تکراری، امری بسیار وقت‌گیر خواهد شد. از همین رو نیاز به ابزاری هوشمند دارید که بتواند به صورت خودکار و با یک بار اسکن کردن شماره‌های شما، موارد تکراری را شناسایی کند. Smart Merge Pro این وظیفه را به خوبی برای شما انجام می‌دهد و بعد از پیدا کردن مخاطبان تکراری، آن‌ها را حذف خواهد کرد. این برنامه در تشخیص مخاطبان تکراری، تنها به یکسان بودن شماره‌ها بسنده نکرده و مواردی همچون یکسان بودن نام‌ها و ایمیل‌های ثبت شده را نیز بررسی خواهد کرد. نکته‌ی جالب این است که علاوه بر حذف مخاطبان کاملا تکراری، این برنامه امکان ادغام کردن مخاطبانی را دارد که در نام یکسان و در شماره متفاوت هستند. برای مثال اگر شماره‌ی منزل و موبایل یکی از دوستان خود را (Ali) به صورت جداگانه ذخیره کرده‌اید، Smart Merge Pro می‌تواند این دو آیتم را با هم ادغام کنید. بکاپ گرفتن از شماره‌ها نیز از دیگر ویژگی‌های این برنامه است.

دانلود اپلیکیشن

اپ‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید.

Epica Pro (قیمت ۱.۹۹ دلار)

http://cdn01.zoomit.ir/2017/2/8dc3b58f-3bfc-4fff-99e3-7c7c2c6d97d5.jpg

Epica Pro برنامه‌ای بسیار جالب برای گوشی‌های آیفون است که به کمک آن می‌توانید عکس‌های فوق‌العاده جذاب و خلاقانه‌ای ثبت کنید. کافی است به اسکرین‌شات بالا نگاه کنید تا قابلیت‌ها و افکت‌هایی را مشاهده کنید که در این برنامه به آن‌ها دسترسی خواهید داشت. اگر از عکاسی ساده یا حتی از فیلترهای یکنواخت MSQRD خسته شده‌اید؛ می‌توانید با Epica Pro روح تازه‌ای به عکس‌های خود ببخشید و با کمی خلاقیت، آثار بسیار جالب توجهی به وجود بیاورید. از آنجایی که این نسخه‌ی پولی برنامه است، شاهد هیچ‌گونه تگ یا تبلیغاتی روی نتیجه‌ی خروجی کار نخواهید بود و افکت‌ها و ژست‌های برنامه به‌صورت کامل، آزاد و قابل استفاده خواهند بود. همین حالا این برنامه را دانلود کنید تا به افکت‌های جذابی همچون فیلتر هیولا، فانتزی، سرگرم‌کننده، تعطیلات، سحر و جادو، ریش، حیوانات، مسافرت، بال، شیطان، آرایش مو و‌... دسترسی داشته باشید. این اپلیکیشن ۲۸ مگابایت حجم دارد و برای اجرا به نسخه‌ی ۷ یا بالاتر آی‌او‌اس نیاز خواهد داشت.

دانلود اپلیکیشن

اپ‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید

PhoneBook Pro (قیمت ۱.۹۹ دلار)

http://cdn01.zoomit.ir/2017/2/ac6a8431-4a0f-47a4-bc8f-92553d4af59d.jpg

PhoneBook Pro اپلیکیشنی بسیار زیبا برای مدیریت مخاطبان گوشی است که این امر را با امکاناتی فراوان و کاربردی در محیطی چشم‌نواز در اختیار شما خواهد گذاشت. در این برنامه شما به امکاناتی همچون حذف مخاطبانی که بیش از یک بار در گوشی ذخیره شده‌اند، امکان ارسال گروهی پیام و ایمیل به چند مخاطب به‌صورت یکجا، امکان بوکمارک کردن برخی شماره‌های مهم و پراستفاده، گروه‌بندی مخاطبان در دسته‌هایی همچون دوستان/همکاران و‌...، امکان ادغام چند مخاطب در یک آیتم واحد و‌... دسترسی خواهید داشت. پشتیبان‌گیری و بازیابی مخاطبان نیز از کاربردهای دیگر این برنامه به‌حساب می‌آید. این اپلیکیشن ۶ مگابایت حجم دارد و برای اجرا به نسخه‌ی ۷ یا بالاتر آی‌او‌اس نیاز خواهد داشت.

دانلود اپلیکیشن

اپ‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید

AllPass Pro (قیمت ۲.۹۹ دلار)

http://cdn01.zoomit.ir/2017/2/cd3a87cd-5b45-4bc5-b5f2-2e250cc0ce42.jpg

AllPass Pro اپلیکیشنی بسیار مفید و کاربردی برای ذخیره‌ی رمزهای عبور شما است که با محیطی بسیار جذاب و امنیتی بسیار بالا طراحی و منتشر شده است. این اپ که با قیمت ۲.۹۹ دلار به فروش می‌رسد، در حال حاضر رایگان است. در AllPass Pro شما می‌توانید به‌صورت دسته‌بندی‌شده اطلاعات شخصی خود را وارد کنید و به لطف رمزگذاری قدرتمند آن، از امنیت اطلاعات خود مطمئن باشید. محدودیتی در تعداد رمزهای وارده وجود ندارد و اطلاعات شما به‌صورت خودکار با iCloud سینک خواهد شد. این اپلیکیشن ۶ مگابایت حجم دارد و برای اجرا به نسخه‌ی ۷ یا بالاتر آی‌او‌اس نیاز خواهد داشت.

دانلود اپلیکیشن

اپ‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید

Search Ace (با قیمت ۱.۹۹ دلار)

http://cdn01.zoomit.ir/2017/2/815d27ac-525a-4499-ad9d-f94b6480c7ab.jpg

Search Ace اپلیکیشنی برای گوشی‌های آیفون است که هدف و کاربرد ساده‌ای دارد. وظیفه‌ی این اپ انجام جستجوهای اینترنتی و سازمان‌دهی کردن وب‌سایت‌های مورد علاقه‌ی شما است. این برنامه به‌نوعی برای کاربرانی منتشر شده است که روزانه به تعداد زیادی سایت سر می‌زنند، از همین رو اگر حداکثر تعداد سایت‌هایی که در روز به آن‌ها سر می‌زنید ۳ یا ۴ سایت است، احتمالا Search Ace کاربرد چندانی برای شما نخواهد داشت. کارکرد این برنامه به این شکل است که علاوه بر امکان جستجوی آنلاین، وب‌سایت‌هایی را که به آن‌ها سر می‌زنید نیز در خود ثبت می‌کند و با تایپ کردن تنها بخشی از نام یک سایت یا حتی Keyword که مربوط به سایت مورد نظر باشد، لیست بلند سایت‌های شما را فیلتر می‌کند تا به لطف خلوت شدن لیست، سایت مورد نظر خود را سریع پیدا و به آن مراجعه کنید. درواقع بهتر است بگوییم Search Ace بیشتر از آن‌که یک اپلیکیشن کاربردی باشد، تنها یک برنامه کمکی و تسریع‌کننده برای کاربران حرفه‌ای است.

دانلود اپلیکیشن

اپ‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید

Sketch Me (با قیمت ۱.۹۹ دلار)

http://cdn01.zoomit.ir/2017/2/499206f5-3331-43e6-86b1-ffabc02a04e3.jpg

Sketch Me اپلیکیشنی برای گوشی‌های آیفون است که در آن می‌توانید طرح‌های خود را تبدیل به نقاشی و کارتون کنید. در این برنامه ۱۹ افکت مختلف تعبیه شده است که می‌توانید به آسانی و تنها با یک لمس، آن‌ها را روی عکس‌های خود اعمال کنید. علاوه بر امکان ذخیره‌ی آفلاین، شما می‌توانید نتایج خروجی را به‌طور مستقیم از داخل برنامه با فیسبوک، توییتر و... به اشتراک بگذارید. افکت‌های موجود قابلیت شخصی‌سازی دارند و شما می‌توانید امکاناتی همچون کنتراست یا روشنایی آن‌ها را تغییر دهید.

دانلود اپلیکیشن

اپ‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید.

ezPDF Reader (با قیمت ۱.۹۹ دلار)

اهمیت و جایگاه فایل‌های PDF در دنیای امروز، موضوعی ثابت‌شده و غیرقابل انکار است. مزایای بی‌شمار فایل‌های PDF باعث شده است این فرمت، به یک استاندارد جهانی برای فایل‌های متنی تبدیل شود. برای مثال یک فایل PDF برخلاف فایل‌های Word یا‌... قابلیت اجرای صحیح در هر دستگاهی را دارد و فارغ از آنکه سیستم مقصد از زبان یا فونت مورد استفاده در فایل پشتیبانی کند یا خیر، نتیجه را به‌صورت کاملا سالم به کاربران نمایش خواهد داد. با گسترده شدن تبلت‌ها و موبایل‌های هوشمند در بین کاربران نیاز به یک ابزار مدیریتی کامل در رابطه با PDF در موبایل به‌شدت احساس می‌شد که توسط اپلیکیشن ezPDF Reader می‌توانید امکانات بسیاری در این زمینه در اختیار داشته باشید. این اپلیکیشن که به گفته‌ی سازنده محبوب‌ترین اپلیکیشن در زمینه‌ی نمایش فایل‌های PDF است می‌تواند این فایل‌ها را بدون هیچ کم و کاستی و حتی با پشتیبانی از پخش صدا و ویدیو برای شما اجرا کند. نکته‌ی جالبی که در رابطه با این اپ وجود دارد امکان Text To Speech است که به لطف آن، ezPDF Reader می‌تواند فایل‌های پی‌دی‌اف را برای شما به صورت صوتی بخواند.

دانلود اپلیکیشن

اپ‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۸ برنامه پولی آیفون که به مدت محدود رایگان شده‌اند (سری نهم) - زوم اپ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..