تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرسپولیس رکورددار صدرنشینی، استقلال در قعر!

کد خبر: ۵۲۵۷۶۸

۲۸۲۰  بازدید

خبرگزاری فارس: هفته سی‌ام لیگ برتر شب گذشته با برگزاری 8 دیدار همزمان و قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس، نایب قهرمانی استقلال و کسب سهمیه برای تراکتورسازی و احتمالاً ذوب‌آهن و البته سقوط تیم‌های صبا و ماشین‌سازی به پایان رسید.

در پایان این رقابت‌ها بررسی نکات آماری می‌تواند برای مخاطبان جالب توجه باشد.

در رقابت‌های لیگ برتر امسال 4 تیم در صدرنشینی این رقابت‌ها شریک بودند که از این بین پرسپولیس موفق شد با 25 هفته صدرنشینی، قهرمانی را به خود اختصاص دهد و جالب اینکه سیاه‌جامگان نیز در همان هفته اول صدرنشینی را تجربه کرد. استقلال خوزستان، مدافع عنوان قهرمانی نیز یک هفته صدرنشینی را تجربه کرد.

استقلالی‌ها برخلاف فصل گذشته که از این لحاظ رکورددار بودند، امسال در هیچ هفته‌ای صدرنشینی را تجربه نکردند.

تمام صدرنشینان امسال لیگ برتر به ترتیب بیشترین تا کمترین صدرنشینی را در زیر می‌بینید:

پرسپولیس با 25 هفته

تراکتورسازی با 3 هفته

استقلال خوزستان و سیاه‌جامگان یک هفته

همچنین در بین تیم‌های قعرنشین نیز امسال 10 تیم از جمله استقلال جایگاه فانوس به دستان را تجربه کردند که در نهایت 2 تیم صبا و ماشین سازی از دور رقابت‌ها سقوط کردند.

به جز پرسپولیس، ذوب‌آهن، تراکتورسازی، پیکان، استقلال خوزستان و نفت آبادان سایر تیم‌ها از ابتدای فصل حداقل یک هفته قعرنشینی (حضور در رده‌های پانزدهم و شانزدهم جدول) را تجربه کردند.

در این بین ماشین سازی با 24 هفته پیاپی قعرنشینی از هفته ششم به بعد رکورددار است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرسپولیس رکورددار صدرنشینی، استقلال در قعر!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..