تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




علت عصبانیت و گریه ایوانکا ترامپ از دست پدرش چه بود؟

تازه‌ترین مساله‌ای که دوباره نام ایوانکا را بر سر زبانها انداخته است، عصبانیت و گریه کردن او از دست پدرش و ترک جلسه مهمی بوده که در آن حضور داشتند. ماجرا از انتشار یک فایل صوتی از صدای ترامپ شروع شد که گویا در آن نسبت به خشونت علیه زنان ابراز خشنودی کرده و از این موضوع مفتخر بود. با دست به دست شدن این فایل صوتی، صدای طبل رسوایی ترامپ به گوش همه رسید و این موضوع برای دخترش که مدعیِ تلاش برای دفاع از حقوق زنان و از بین بردن تبعیض جنسیتی بود، بسیار گران تمام شد.

ناکامی ایوانکا در رابطه با متقاعد کردن پدرش دونالد ترامپ برای عذرخواهی راجع به سخنرانی شرم آورش درباره آزار و اذیت زنان موجب شد که وی در آخر با گریه و ناراحتی از محل برگزاری جلسه خارج شود.

علت عصبانیت و گریه ایوانکا ترامپ از دست پدرش چه بود؟ علت عصبانیت و گریه ایوانکا ترامپ از دست پدرش چه بود؟

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «علت عصبانیت و گریه ایوانکا ترامپ از دست پدرش چه بود؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..