تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قصه استقلال و رامين، پيراهن آبى بر تن يك قرمز پوش

اما بهتر است بدانيم پس از اينكه بحث حضور رضاييان در استقلال به گوش رسيد، اين بازيكن به محض جدایی از پرسپولیس خطاب به طرفداران این تیم اعلام کرد كه استقلالی نخواهد شد. این در حالی است که او در صفحه اجتماعى اش تبريك قهرمانی به پرسپولیسی ها را پس گرفت و همبازیانش را در ليست سياه قرار داد.

همچنين ناگفته نماند شنيده مى شد برخى افراد براى راضى كردن اين بازيكن براى پيوستن به استقلال هر كارى را انجام دادند اما واقعیت این است که رضاييان تا به حال از خود علاقه ای برای استقلالی شدن نشان نداده است. 

اين طور كه از شواهد پيداست علیرضا منصوریان در پست بازیکنی چون رامین رضاییان، در پی جذب دانیال ماهینی مدافع استقلال خوزستان و يا مصلح مدافع سپيد رود رشت است كه حتی گفته می شود از سوی باشگاه استقلال صحبت هایی هم با این بازیکنان انجام شده است. 

البته در میان همه این اخبار ضد و نقیض باید به این نکته هم اشاره کرد که رضاییان از مدت ها پیش اعلام کرده بود به دنبال حضور در یک تیم اروپایی است و فعلا با سکوت خود تنها برای باقی ماندن در شرایط آرمانی در کمپ تیم های ملی تمرین می کند.

از طرفى دیگر زمانى كه بحث حضور رضاييان در استقلال شنيده مى شد، هواداران آبى پوش از روى سكو ها نام اين بازيكن را به زبان مى آوردند و او را تشويق مى كردند كه در نهايت منصوريان در جواب اينكه آيا خواسته هواداران را شنيده است يا خير، به جمله من چيزى متوجه نشدم بسنده كرد.

افتخارى مدیرعامل باشگاه استقلال نيز پس از بازى شب گذشته تيمش مقابل سپاهان در پایان در پاسخ این سوال که آیا رامین رضاییان به استقلال می‌آید و کاوه رضایی به پرسپولیس می رود اظهار بی اطلاعی کرد.

دبير هيئت مديره در مورد شایعه حضور رامین رضائیان در استقلال گفت: این‌ها گمانه‌زنی رسانه‌ ای است و رسما در باشگاه استقلال در این مورد صحبتی انجام نشده است.

در نهایت باید منتظر ماند و دید که رامین رضاییان در چند روز و یا چند هفته آینده چه تصمیمی برای انتخاب تیم جدیدش خواهد گرفت.

انتهای پیام / 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قصه استقلال و رامين، پيراهن آبى بر تن يك قرمز پوش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..