تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چگونه فونت دستگاه اندرویدی خود را بزرگ یا کوچک کنیم؟

چگونه فونت دستگاه اندرویدی خود را بزرگ یا کوچک کنیم؟به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کاربرانی که بسیار با گوشی خود کار می کنند، پس از مدتی خواندن متن برایشان سخت میشود. چراکه چشم پس از مدتی خسته می شود. برخی از کاربرانی که چشم هایشان ضعیف شده یا سن‌شان بالا رفته است، با اندازه فونت اولیه دستگاه های خود مشکل دارند و می خواهند تا سایز نوشته ها بزرگ تر شود.

اگر از کاربران گوشی های اندروید هستید می توانید با دنبال کردن مراحل زیر، فونت دستگاه خود را بزرگ یا کوچک کنید.

 تغییر فونت نوشته‌های دستگاه های اندرویدی
وارد قسمت تنظیمات گوشی خود شوید. گزینه‌ی Displayرا انتخاب کنید. وارد بخش Fonts شوید. گزینه Font Size را انتخاب کنید. از میان گزینه‌های نمایش داده شده، فونتِ مورد نظر خود را انتخاب کنید و OK را لمس کنید.  چگونه فونت دستگاه اندرویدی خود را بزرگ یا کوچک کنیم؟

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چگونه فونت دستگاه اندرویدی خود را بزرگ یا کوچک کنیم؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..