تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پایان راف کات «سرباز وظیفه»/ رونمایی فیلم در جشنواره سینما حقیقت یا جشن خانه سینما

پایان راف کات «سرباز وظیفه»/ رونمایی فیلم در جشنواره سینما حقیقت یا جشن خانه سینماهادی معصوم دوست مستندساز در خصوص آخرین وضعیت ساخت «سرباز وظیفه» به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: هم اکنون در حال تدوین این اثر هستم و به پایان راف کات رسیدیم و فکر می کنم نسخه نهایی آن حدود یک ماه آینده آماده شود.

 
وی درباره پخش «سرباز وظیفه» عنوان کرد: این فیلم در جشن خانه سینما و یا جشنواره سینما حقیقت رونمایی می شود که فعلا به طور قطعی مشخص نیست.
 
این کارگردان اضافه کرد: در خصوص صداگذاری و موسیقی نیز هنوز با فرد خاصی به توافق نرسیدیم.
 
موضوع مستند «سرباز وظیفه» راجع به دو ماه آموزشی خدمت سربازی است. این فیلم، فضا محور است و شخصیت محور نیست. راوی آن خود سربازهایی هستند که در فیلم حضور دارند و یکی از پادگان‌های واقع در تهران لوکیشن اصلی آن است.
 
گفتنی است؛ «سرباز وظیفه» به نویسندگی، پژوهش و کارگردانی هادی معصوم‌دوست است و تهیه کنندگی و سرمایه‌گذاری آن را خانه مستند انجام می‌دهد.
 
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پایان راف کات «سرباز وظیفه»/ رونمایی فیلم در جشنواره سینما حقیقت یا جشن خانه سینما»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..