تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تولید پژو ۲۰۰۸ هنوز شروع نشده است/ افتتاح خط تولید تبلیغاتی بود

یک مقام آگاه در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس با بیان اینکه تولید انبوه پژو 2008 هنوز شروع نشده است، اظهار داشت: افتتاح خط تولید این خودرو با حضور رئیس جمهور در واقع یک افتتاح نمادین بود و هم اکنون تولید انبوه این خودرو انجام نمی‌شود.

وی ادامه داد: افتتاح خط تولید پژو 2008 در سالن مونتاژ شماره 4 صورت گرفت در حالی که قرار است تولید این خودرو در سالن شماره 2 و بر روی خط تولید پژو 405 و پژو پارس صورت گیرد.

وی با بیان اینکه ایران خودرو برای تولید پژو 2008 باید نیروی کار جذب کند، افزود: احتمالاً برای راه اندازی خط تولید پژو 2008 با کارگرانی که قبلاً هم در ایران خودرو مشغول بوده‌اند تماس خواهند گرفت تا به کار برگردند.

به گفته این مقام آگاه، در روزهای اخیر 6 تا 7 دستگاه پژو 2008 در ایران خودرو مونتاژ شده ولی کار تولید انبوه احتمالاً دو تا سه ماه دیگر آغاز خواهد شد.

وی در مورد وضعیت تولید دنا پلاس در ایران خودرو نیز گفت: تولید این خودرو نیز در حد کمی است به طوری که روزانه حدود 5 دستگاه دنا پلاس تولید می‌شود و ربات فعال در نصب ساندروف این خودرو در حال تنظیم است.

انتهای پیام/م

http://fna.ir/PEJ01V اخبار مرتبط خدمت جدید روحانی به فرانسوی‌ها/ راه‌اندازی خط مونتاژ پژو در آستانه انتخابات96/02/12 - 12:51شوی تبلیغاتی دولت با خودروهای گران قیمت/ پژوی ۱۰۰ میلیونی؛ نتیجه وعده تولید خودرو مردمی96/02/13 - 13:15



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تولید پژو ۲۰۰۸ هنوز شروع نشده است/ افتتاح خط تولید تبلیغاتی بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..