تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مجلس نمایندگان آمریکا «اوباماکر» را لغو کرد/ طرحی که سعی داشت نظام بیمه درمانی را متحول کند

مجلس نمایندگان آمریکا «اوباماکر» را لغو کرد/ طرحی که سعی داشت نظام بیمه درمانی را متحول کند

۲۱۷ نماینده به طرح رای داده و ۲۱۳ نماینده علیه آن رای دادند. مصوبه مجلس نمایندگان باید در مجلس سنا نیز مطرح شود.

به گزارش بی.بی.سی با وجود آن که اکثریت کنگره در اختیار جمهوری‌خواهان است، حدود یک ماه پیش دونالد ترامپ، رئیس جمهور و پل رایان، رئیس مجلس نمایندگان، نتوانستند حمایت لازم برای تصویب طرح را جلب کنند و این طرح از دستور کار خارج شد.

لغو بیمه درمانی اوباما موسوم به "اوباماکر" یکی از وعده‌های دونالد ترامپ بوده و تصویب آن در مجلس نمایندگان موفقیتی برای او محسوب می‌شود.

در همین حال دموکرات‌ها که همه به این طرح رای منفی دادند، می‌گویند میلیون‌ها نفر از خدمات درمانی محروم می‌شوند.

حالا باید مجلس سنا هم در این باره رای بدهد؛ مسیری که با توجه به تردیدهای سناتورهای جمهوری‌خواه درباره به نظر می‌رسد دشوارتر هم باشد.

۴۲۴۲




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مجلس نمایندگان آمریکا «اوباماکر» را لغو کرد/ طرحی که سعی داشت نظام بیمه درمانی را متحول کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..