تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین وضعیت محدودیت های ترافیکی جاده هراز و فیروزکوه

به گزارش افکارنیوز،

مرکز مدیریت راه های مازندران اعلام کرد ، به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه در روزهای پایانی هفته، محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی در محورهای موصلاتی استان به اجرا در آمد.

 

محور هراز :

الف- تردد همه تریلرها کماکان ممنوع شد.

ب- تردد همه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 تا 24 روزهای پنجشنبه 14 و 15 اردیبهشت ممنوع شد.

محور کندوان :

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 23 روز جمعه 15 اردیبهشت از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 23 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

محور کندوان : تردد انواع تریلر ، کامیون و کامیونت به استثناء حاملین موادسوختی و فاسدشدنی از محور کرج - چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.

محور سوادکوه :

تردد همه تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز جمعه 15 اردیبهشت از تهران به قائم شهر و بالعکس ، ممنوع است.

موتورسیکلت :

تردد موتور سیکلت همچنان تا ساعت 6 روز شنبه 16 اردیبهشت از محورهای کرج - چالوس ، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

تبصره-تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

رئیس پلیس ‌راه مازندران افزود: تلفن مرکز کنترل پلیس راه مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 شبانه‌روزی آماده پاسخگویی در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین وضعیت محدودیت های ترافیکی جاده هراز و فیروزکوه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..