تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استقبال برانکو از جدایی بیرانوند از پرسپولیس!

کد خبر: ۵۲۵۶۷۶

۱۴۵  بازدید

شنیده می‌شود سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از جدایی احتمالی دروازه‌بان این تیم چندان ناراحت نخواهد شد.

خبرگزاری میزان: شنیده می‌شود سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از جدایی احتمالی دروازه‌بان این تیم چندان ناراحت نخواهد شد.

علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان شماره یک تیم فوتبال پرسپولیس پس از دیدار تیمش مقابل ذوب‌آهن در واکنش به شعارهای هواداران اعلام کرد که دیگر در این تیم نمی‌ماند.


هر چند بیرانوند در مصاحبه‌ای عذرخواهی کرد اما شنیده می‌شود برانکو ایوانکوویچ اگر دروازه‌بان ملی‌پوش خود را از دست بدهد به اندازه‌ای که دیگران فکر می‌کنند، نگران نمی‌شود چون علاقه دارد به بوژیدار رادوشویچ، هموطن خودش بازی دهد.

از طرفی در روزی که برانکو می‌خواسته به بیرانوند بگوید کار خیلی اشتباهی کرده و نباید چنین مصاحبه‌ای انجام می‌داده، بیرانوند به او گفته خبری از پیشنهاد خارجی خوب نیست و فقط چند پیشنهاد معمولی به دستش رسیده و فعلاً مشغول مطالعه روی آنهاست.

به همین علت خیال برانکو راحت است که بیرانوند به این سادگی از پرسپولیس جدا نمی‌شود چون قراردادی 5 ساله با پرسپولیس دارد و نمی‌تواند هر زمان که خواست از جمع سرخ‌پوشان پایتخت برود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استقبال برانکو از جدایی بیرانوند از پرسپولیس!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..