تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تومور بدخیم باعث تغییر شکل عجیب پسر 8 ساله شد + تصاویر/ (+18)

این اختلال ژنتیکی از هر 2500 تولد در یک مورد دیده می شود و  تومور  آن می تواند در همه جای بدن بیمار گسترش یابد. در سن 4 سالگی  تشخیص اولیه این تومور در ناحیه گردن این کودک باعث جراحی و بریدن دائمی لوله نای وی شد. پزشکان پیش بینی کرده بودند ممکن است گسترش این تومور منجر به خفگی و مرگ  آمر شود.

مردم این پسر 8 ساله را هیولا می خوانند + تصاویر/ 18+

رشد این تومور بدخیم ادامه داشت تاجاییکه که یک چشم این کودک را نابینا کرد.  علیرغم  انجام درمانهای لیزری متعدد، یکی از چشمان " آمر " متورم و کاملا بسته شده و پزشکان به خانواده وی گفته اند باید منتظر شرایط بدتری باشند. گسترش این تومور موجب شده تا سر وی به شکل وحشتناکی متورم شود.

" کاندیس استور " مادر 30 ساله این کودک می گوید پسرش هر روز در حال مبارزه با این تومور وحشتناک است. وی گفت : " رشد سریع این تومور باعث شده تا پسرم مورد تمسخر دیگران قرار بگیرد و آنها به وی لقب هیولا بدهند. برخی بچه ها از بازی  با پسرم امتناع می کنند و وی را زشت می خوانند.

مردم این پسر 8 ساله را هیولا می خوانند + تصاویر/ 18+

برخی والدین با تمسخر  از پسرم می پرسند این ماسک مخصوص را از کجا تهیه کرده ای؟ واقعا این رفتارها  آزاردهنده است. بی احترامی های مردم هنگام فرارسیدن هالوووین به اوج می رسد.  واقعا دلیل این همه بی احترامی مردم را درک نمی کنم. 

گفتنی است؛ هم اکنون مادر این کودک با ایجاد یک صفحه خیریه از مردم برای تامین مخارج درمان پسرش تقاضای کمک کرده است. 

مردم این پسر 8 ساله را هیولا می خوانند + تصاویر/ 18+

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تومور بدخیم باعث تغییر شکل عجیب پسر 8 ساله شد + تصاویر/ (+18)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..