تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رونالدو: پیراهن رئال مادرید به من انگیزه می‌دهد

کد خبر: ۵۲۵۶۵۰

۶۱۳  بازدید

ستاره پرتغالی تیم رئال مادرید بعد از رسیدن به ۴۰۰ امین گلش با پیراهن باشگاه اسپانیایی از سوی مدیر باشگاه مورد تقدیر قرار گرفت.

خبرگزاری میزان: ستاره پرتغالی تیم رئال مادرید بعد از رسیدن به ۴۰۰ امین گلش با پیراهن باشگاه اسپانیایی از سوی مدیر باشگاه مورد تقدیر قرار گرفت.

کریستیانو رونالدو با هت‌تریک برابر اتلتیکو مادرید به ۴۰۰‌امین گل خود برای رئال مادرید رسید. فلورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال مادرید برای این ستاره خود هدیه‌ای ویژه‌ای در نظر گرفته بود.
 
کریستیانو رونالدو در مصاحبه اختصاصی با تلویزیون باشگاه رئال مادرید گفت: حالا این عدد برای من بسیار خاص است، خوشحالم. یک قدم به کاردیف نزدیک‌تر شدیم. احساس خوبی دارم، خوش شانس هستم که در این سیاره زندگی می‌کنم. این گل‌ها همه ثمره کار تیم، من و همه افرادی که در باشگاه هستند، است.
 
وی ادامه داد: همچنین هواداران که همیشه پشتیبان ما هستند. پوشیدن پیراهن رئال مادرید انگیزه‌ای مضاعف است. خوشحالم و می‌خواهم بهترین بازی‌هایم را انجام بدهم. دوست دارم برای رئال مادرید گلزنی کنم و به تیمم در بردن جام‌های بیشتر کمک کنم. انگیزه زیادی داریم و می‌خواهیم به فینال لیگ قهرمانان برسیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رونالدو: پیراهن رئال مادرید به من انگیزه می‌دهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..