تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش مدافع سپاهان به پرسپولیسی شدنش

به گزارش افکارنیوز،

شجاع خلیل‌زاده پس از شکست 2 بر یک تیمش مقابل تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: نتیجه بازی باید مساوی یا با برد ما تمام می‌شد.

وی در مورد دلیل حضورش در رختکن استقلال تاکید کرد: امید ابراهیمی رفیق من است و خواستم من را تا یک‌جا ببرد!

مدافع سپاهان در مورد شایعه پیوستش به پرسپولیس خاطرنشان کرد: فعلا قراردادی امضا نکرده‌ام و تا شنبه یا یکشنبه تکلیفم مشخص خواهد شد. باشگاه سپاهان را دوست دارم اما قرارداد من تمام شده و این حق را دارم تا تیم جدیدم را انتخاب کنم. پرسپولیس تیم بزرگی است و همه بازیکنان دوست دارند در این تیم بازی کنند.

خلیل‌زاده در مورد اینکه آیا تماسی با او برقرار شده یا خیر و اینکه آیا دیداری با برانکو داشته است، افزود: در پایان نیم‌فصل با من تماس گرفتند ولی برانکو را ندیدم.

وی در مورد اینکه گفته بود با سروش رفیعی هم بازی خواهد شد و الان رفیعی امکان دارد از پرسپولیس جدا شود، گفت: رفیعی اگر از اروپا پیشنهاد داشته باشد می‌رود و مطمئنم به تیم‌های عربی نمی‌رود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش مدافع سپاهان به پرسپولیسی شدنش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..