تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آسمان چندرنگ استرالیا

کد خبر: ۵۲۴۸۱۹

۱۵۵  بازدید

هنگامی که از نورهای شفق قطبی سخن گفته می شود اغلب ذهن به سمت کشورهای واقع در اسکاندیناوی می رود که به راحتی در برخی ماههای سال می توان آنها را دید.

وبسایت توریسم آنلاین - هستی حقیقی: هنگامی که از نورهای شفق قطبی سخن گفته می شود اغلب ذهن به سمت کشورهای واقع در اسکاندیناوی می رود که به راحتی در برخی ماههای سال می توان آنها را دید.

" اما "فیلیپ دوبین" عکاس 53 ساله آماتور از آن سر دنیا در استرالیا مدتی پیش عکسهایی از شفق قطبی را به ثبت رسانده است.

او در گفتگو با دیلی میل تماشای این پدیده را لذت بخش توصیف کرد که در شبی آرام می تواند برای یک انسان خوش شانس اتفاق بیفتد.

به هر حال این پدیده،ورژنی از نیمکره جنوبی است و به دلیل افزایش سرعت الکترون و پروتونهای دارای بار الکتریکی در سراسر میدان مغناطیسی زمین و برخورد با اتم های خنثی در لایه های بالایی جو اتفاق می افتد.

آسمان چندرنگ استرالیا  آسمان چندرنگ استرالیا  آسمان چندرنگ استرالیا  آسمان چندرنگ استرالیا  آسمان چندرنگ استرالیا  آسمان چندرنگ استرالیا 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آسمان چندرنگ استرالیا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..