تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پاسخ چین به عصبانیت پیونگ یانگ:موضع ما در قبال کره شمالی همواره منصفانه بوده است

به گزارش ایرنا، خبرگزاری رسمی کره شمالی دیروز (پنجشنبه) در گزارشی سیاست های چین در ارتباط با فعالیت های هسته‌ای کره شمالی را مورد نکوهش قرار داد و گفت که پکن نباید به دنبال آزمایش صبر پیونگ یانگ باشد و روابط سنتی و دیرینه دوجانبه را مخدوش سازد.
«گنگ شوانگ» سخنگوی وزارت امور خارجه چین نیز در سخنانی به گزارش خبرگزاری دولتی کره شمالی واکنش نشان داد و گفت که بیان چنین مسائلی توسط این رسانه صحت ندارد.
او بر اساس گزارش امروز تارنمای وزارت امور خارجه، یادآور شد که سیاست های پکن در قبال پیونگ یانگ همواره روشن، شفاف و تغییر ناپذیر است.
«گنگ» با بیان اینکه چین در باره مسائل مربوط به کره شمالی موضع منصفانه ای دارد، تصریح کرد که سیاست های پکن بر توسعه روابط دوستانه و حسن همجواری با همسایگان متمرکز است.
سخنگوی دولت چین همچنین تنها راه حل موضوع هسته ای شبه جزیره کره را گفت وگو دانست و ابراز امیدواری کرد که همه طرفین ذیربط با توجه به این موضوع در راستای برقراری صلح و ثبات منطقه گام بردارند.
خبرگزاری رسمی کره شمالی در گزارش روز گذشته خود با ابراز ناخرسندی از سیاست های در پیش گرفته شده توسط پکن اعلام کرد که چین با زیر سئوال بردن برنامه های هسته ای و تسلیحاتی این کشور قصد دارد پیونگ یانگ را تحت شدیدترین فشارها قرار دهد.
آساق**1597*انتشاردهنده:فرهاد راستی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پاسخ چین به عصبانیت پیونگ یانگ:موضع ما در قبال کره شمالی همواره منصفانه بوده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..