تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اقدامات غیرانسانی رژیم صهیونیستی در تناقض آشکار با قوانین حقوق بشر است

یک منبع مسئول در وزارت خارجه سوریه گفت که کشورش اقدامات غیرانسانی رژیم صهیونیستی علیه اسرای فلسطینی که برخی از آن‌ها بیش از 40 سال در زندان‌های این رژیم به سر برده ‌اند را محکوم می‌کند.

به نقل از سانا، یک منبع مسئول در وزارت خارجه سوریه گفت که کشورش اقدامات غیرانسانی رژیم صهیونیستی علیه اسرای فلسطینی که برخی از آن‌ها بیش از 40 سال در زندان‌های این رژیم به سر برده ‌اند را محکوم می‌کند.

وی افزود: این اقدامات غیرانسانی رژیم صهیونیستی در تناقض آشکار با قانون بین المللی حقوق بشر و کمترین حد معیارهای حقوق بشر است.

این منبع در ادامه گفت: جمهوری عربی سوریه از جامعه جهانی و سازمان‌های حقوق بشری و کشورهای همپیمان رژیم صهیونیستی می‌خواهد که برای نجات جان این اسرا و براورده کردن خواسته‌های آن‌ها و پایان دادن به جنایات رژیم صهیونیستی علیه آن‌ها تلاش کنند.

وی با بیان اینکه دولت سوریه بر حمایت کامل خود از اسرای فلسطینی و سوری تاکید می‌کند، خاطرنشان کرد: سوریه معتقد است که ادامه درد و رنج اسرای فلسطینی، لکه ننگی بر پیشانی کشورهای غربی است که سیاست‌های دوگانه و سکوت و چشم‌پوشی در قبال جنایات اسرائیل علیه اسرای فلسطینی را در پیش گرفته‌اند.

وی افزود: راه حل حقیقی مشکلات اسرای فلسطین در فشارهای بین‌المللی علیه اسرائیل برای آزادی فوری آن‌ها نهفته است.

اعتصاب غذای اسرای فلسطینی برای سومین هفته متوالی در حالی ادامه دارد که رژیم صهیونیستی برای پایان دادن به این اعتصاب، تلاش‌های گسترده‌ای را آغاز کرده است.

صدها اسیر فلسطینی از دوشنبه 17 آوریل (28 فروردین) که مصادف با روز اسیر فلسطینی است، اعتصاب غذای خود را آغاز کرده‌اند.

این اعتصاب غذا پس از آن صورت گرفت که مذاکرات نماینده اسرا با مسئولان اداره زندان‌های رژیم صهیونیستی برای بهتر شدن وضعیت اسرا به نتیجه نرسیده است.

منبع: میزان

loading...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اقدامات غیرانسانی رژیم صهیونیستی در تناقض آشکار با قوانین حقوق بشر است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..