تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رژیم غذایی مناسب برای داشتن پوست و مو ی زیبا

مواد غذایی با تأثیر بر روی هورمون‌های بدن، عامل مهم تقویت یا تضعیف وضعیت پوست و مو می‌تواند باشد.

کلم پیچ سرشار از ویتامین کا است و از لخته شدن خون در پوست کمک می‌کند همچنین منجر به بهبود سریع زخم می‌شود. این ماده خوراکی همچنین باعث کاهش چین و چروک می‌شود.
ماهی سالمون نیز سرشار از اسیدهای چرب امگا 3 بوده و به تقویت پوست سر کمک می‌کند. گوجه فرنگی منبع غذایی دیگری است که سرشار از آنتی اکسیدان و لیکوپن است و برای حفاظت از پوست در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید می‌تواند مفید واقع شود.
تخم مرغ، توانایی بدن را به ترمیم سلول‌ها و بافت‌های جوان کننده پوست بالا می‌برد. این ماده خوراکی به سالم نگه داشتن فولیکول‌های مو نیز کمک می‌کند.
سیب زمینی سرشار از ویتامین سی است و به تولید کلاژن کمک می‌کند. بادام نیز منبع غنی از ویتامین ای است و رطوبت پوست را حفظ می‌کند و به آن خاصیت ارتجاعی می‌بخشد.
آووکادو سرشار از چربی‌های سالم است و می‌تواند رطوبت پوست را حفظ کند.

منبع: msn




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رژیم غذایی مناسب برای داشتن پوست و مو ی زیبا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..