تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توحش شهرک‌نشین صهیونیست علیه کودک مظلوم فلسطینی+تصویر

توحش شهرک‌نشین صهیونیست علیه کودک مظلوم فلسطینی+تصویر

این شهرک‌نشین صهیونیست روز چهارشنبه به‌عمد لیث یوسف شتات، کودک 8 سالۀ فلسطینی، را درحالی‌که وی مقابل مدرسه‌اش ایستاده بود، زیر گرفت.

به گفتۀ شاهدان عینی، این کودک فلسطینی به‌شدت زخمی و به بیمارستان الخلیل منتقل شد.

گفتنی است، در سال‌های اخیر بارها شهرک‌نشینان اسرائیلی فلسطینیان را با خودرو زیر گرفته و از محل حادثه فرار کرده‌اند؛ اغلب این حملات با بی‌توجهی مقامات اسرائیلی، موردبررسی قرار نمی‌گیرد؛ حتی در چندین مورد این حملات به مرگ فلسطینیان منتهی شده است.

یک شهرک‌نشین اسرائیلی در تاریخ 8 فوریه یک پیرمرد 81 سالۀ فلسطینی را در بیت لحم زیر گرفت که در این حادثه این پیرمرد کشته شد.

همچنین در حادثه‌ای دیگر، یک شهرک‌نشین اسرائیلی یک مرد میان‌سال فلسطینی را در تاریخ 6 ژانویه در جنوب الخلیل زیر گرفت و مجروح کرد.

حدود 600 هزار اسرائیلی در بیش از 230 شهرک غیرقانونی که اسرائیل بعد از جنگ 1967 و اشغال سرزمین‌های فلسطینی در کرانۀ باختری از جمله شرق بیت‌المقدس ساخته است، زندگی می‌کنند.

گفتنی است، سازمان ملل و بسیاری از کشورهای جهان، شهرک‌های اسرائیلی را غیرقانونی می‌دانند چراکه این شهرک‌ها در مناطق اشغال‌شدۀ اسرائیل پس از جنگ سال 1967 ساخته‌شده و بر اساس کنوانسیون ژنو، هرگونه ساخت‌وساز در مناطق اشغال‌شده ممنوع است.

فلسطینیان به دنبال تشکیل کشوری مستقل در کرانۀ باختری و نوار غزه به پایتختی بیت‌المقدس هستند. آن‌ها همچنین خواستار خروج اسرائیل از سرزمین‌های اشغال‌شدۀ 1967 هستند، اما اسرائیل از بازگشت به مرزهای پیش از این جنگ شش‌روزه امتناع می‌کند.

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توحش شهرک‌نشین صهیونیست علیه کودک مظلوم فلسطینی+تصویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..