تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تجمع در مقابل کنگره آمریکا در اعتراض به لغو اوباماکر

تجمع در مقابل کنگره آمریکا در اعتراض به لغو اوباماکربه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز؛ معترضان همزمان با نشست کنگره آمریکا برای لغو طرح خدمات درمانی ارزان در آمریکا موسوم به اوباماکر، در مقابل ساختمان کنگره تجمع کردند و در حمایت از این بیمه خدمات درمانی شعار دادند. 

تجمع کنندگان پارچه نوشته هایی در دست داشتند که روی آن در حمایت از این طرح بیمه خدمات درمانی نوشته شده بود که اوباماکر موجب نجات جان مردم می شود. 

نانسی پلوسی، رهبر اقلیت مجلس نمایندگان آمریکا و سناتور برنی سندرز، نماینده دموکرات در این تجمع حاضر شدند و سخنرانی کردند. 

بن ویکر، رییس دفتر گروه مردم نهاد موسوم به موو آن (move on)در واشنگتن در اظهاراتی در این تجمع گفت: اگر بیمه درمانی ترامپ تصویب شود، دیگر زایمان از جمله موارد مورد پوشش بیمه خدمات درمانی نخواهد بود. اگر این بیمه تصویب شود دارو ها و خدمات درمانی مربوط به بیماری آسم و بیماریهای مادرزاد باید با نرخ های آزاد خریداری شود که دیگر اکثر مردم آمریکا قادر به پرداخت آن نخواهند بود. هزاران نفر به علت ناتوانی در پرداخت هزینه های درمانی، جان خود را از دست خواهند داد و به همین دلیل است که ما اینجا آمده ایم تا اعلام کنیم که همه تلاش خود را خواهیم کرد تا اجازه ندهیم بیمه درمانی ترامپ تبدیل به قانون شود. 

نانسی پلوسی، رهبر اقلیت دموکرات در مجلس نمایندگان آمریکا نیز گفت: مشکل آنها بیمه نیست. مشکل آنها ایدئولوژی است. آنها به دنبال تصویب یک قانون مالیاتی با نقاب یک قانون بیمه خدمات درمانی جدید هستند. این قانون بیمه جدید یکی از بزرگترین طرح های انتقال ثروت از خانواده های کارگر به ثروتمندان و شرکت های ثروتمند آمریکا خواهد بود. به این دلیل است که آنها به دنبال لغو قانون اوباماکر هستند که بتوانند قانون مالیاتی خودشان را تصویب کنند. 

سناتور برنی سندرز  نیز ترامپ را خطاب قرار داد و گفت: تو به دنبال حمایت از طبقه کارگر نیستی. زمانی که بیست و چهار میلیون نفر را از بیمه خدمات درمانی محروم می کنی و دریافت حق بیمه از کارگران با سنین بالاتر را افزایش می دهی و زمانی که هشتصد میلیارد دلار بودجه بیمه خدمات درمانی موسوم به مدیکیت را کاهش می دهی و علاوه بر همه اینها سیصد میلیارد دلار در قالب معافیت مالیاتی به دو درصد جامعه می دهی و این مسئله را ثابت می کنی که این اقدامات حمایت از طبقه کارگر نیست بلکه اعلان جنگ با کارگران و کارمندان در این کشور است.

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تجمع در مقابل کنگره آمریکا در اعتراض به لغو اوباماکر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..